Gjest bare må ha det Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vist man er skikkelig gotteri syk i en periode og må ha noe å spise er det bedre med is enn sjokolade eller potetchips? 0 Siter
Gjest liiita Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg vil tro en is er mindre usunt enn potetgull og sjokolade. Det kommer jo an på hvilken type man velger, og hvor store mengder man spiser da. Men jeg ville gått for isen. Det er langt færre kalorier i en saft-is enn i en vanilje-is. Kos deg du:) Er tross alt sommer! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 I sjokolade er det masse mer sukker enn i iskrem, tror jeg I chips er det 30% fett, i iskrem er det 10% fett. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 I sjokolade er det masse mer sukker enn i iskrem, tror jeg I chips er det 30% fett, i iskrem er det 10% fett. Ofte er det vel slik at det man føler er sunnest, faktisk også er sunnest. Det er en grunn til at man har både tanker og smak. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Saftis er greit, vaniljeis/fløteis er helt ille. Ikke noe jeg blir så tjukk av som det! Det samme gjelder mannen min! Nå tåler jeg ikke melk lenger, så da slipper jeg unna den fristelsen. :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Saftis er greit, vaniljeis/fløteis er helt ille. Ikke noe jeg blir så tjukk av som det! Det samme gjelder mannen min! Nå tåler jeg ikke melk lenger, så da slipper jeg unna den fristelsen. :-) Altså, nå mente jeg at mannen min også blir tjukk av is, ikke at jeg blir tjukk av mannen min, hihi :-) Bortsett fra de tre gangene han har gjort meg gravid da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.