Gjest fregnefjes Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Røkinga hans.Jeg vil at han skal slutte men det vil ikke han :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vi var mest uenige om hans sjalusi. Ble en del krangler der, ja.. 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vi er nesten aldri uenige om noe, har vært sammen et år nå og ikke kranglet en eneste gang. Mange dømte forholdet vårt nord og ned pga av avtanden, jeg bor i Bergen han i Oslo, men jeg tror bare det er sunt å ha litt avstand, for når vi møtes må vi jo gjøre det beste utav tiden. 0 Siter
Idéfix Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Vi er nesten aldri uenige om noe, har vært sammen et år nå og ikke kranglet en eneste gang. Mange dømte forholdet vårt nord og ned pga av avtanden, jeg bor i Bergen han i Oslo, men jeg tror bare det er sunt å ha litt avstand, for når vi møtes må vi jo gjøre det beste utav tiden. Helt enig at det er bra med avstand, så lenge man er regelmessig sammen. Har dere planer om å flytte sammen? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vanskelig å si. Vi er uenige om en del ting, men ikke mer enn normalt tror jeg, og det er ingen av tingene som tar overhånd. Vi er uenige om hvor vi skal bo, men her vi bor nå vil ingen av oss bli boende resten av livet. Vi er uenige om doruller!!!! (jmf. andre dorulltråder) Men jeg har gitt meg. Det samme har jeg gjort med søppelposene som vi også var uenige om i en periode. Vi er uenige om kjøkkenbenken kan brukes som søppeldunk. Vi er uenige i om mine besteforeldres kinesiske skap er pent. Vi er uenige i om hvorvidt det er verd å bruke penger på å reise til eksotiske steder. Det var visst det, tror jeg... 0 Siter
Gjest Møkkete glass Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Bruken av mange glass. Han har klaget på at jeg tar ett nytt glass for hver gang jeg drikker i mange år nå Nytter ikke - jeg gjør ikke noe med det!!! 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Helt enig at det er bra med avstand, så lenge man er regelmessig sammen. Har dere planer om å flytte sammen? Nei det har vi ikke, alle forventer liksom at en av oss skal flytte, men vi trives akkurat sånn som vi har det. Han har barn i Oslo og vil naturligvis ikke flytte så langt vekk fra dem, og jeg har barn her som jeg ikke vil dra vekk fra deres vante miljø. Vi møtes stort sett hver uke, og vi reiser mye sammen i jobben, så vi lider ingen nød. Vi kommer sikkert til å flytte sammen en eller annen gang, men det blir nok ikke før barna blir større. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vi er nesten aldri uenige om noe, har vært sammen et år nå og ikke kranglet en eneste gang. Mange dømte forholdet vårt nord og ned pga av avtanden, jeg bor i Bergen han i Oslo, men jeg tror bare det er sunt å ha litt avstand, for når vi møtes må vi jo gjøre det beste utav tiden. Jeg bodde i Norge, og han bodde i Danmark. I starten inbilte han seg jeg bodde i Hardanger (riktig bosted var Østlandet), men han satset, og det gikk... 0 Siter
Idéfix Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Nei det har vi ikke, alle forventer liksom at en av oss skal flytte, men vi trives akkurat sånn som vi har det. Han har barn i Oslo og vil naturligvis ikke flytte så langt vekk fra dem, og jeg har barn her som jeg ikke vil dra vekk fra deres vante miljø. Vi møtes stort sett hver uke, og vi reiser mye sammen i jobben, så vi lider ingen nød. Vi kommer sikkert til å flytte sammen en eller annen gang, men det blir nok ikke før barna blir større. Så lenge dere er fornøyde må man bare drite i alle andre. Det som er så dumt er at man kan begynne å tvile selv selv om man egentlig har det bra. Det er liksom en oppskrift alle skal følge og noen tror at det er den eneste veien til lykke. Det er ikke det. Det viktigste er jo at dere som er i forholdet er enige. 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hvordan vi skal disponere pengene vi har til overs. Men vi har vel stort sett nok til at begge får litt, så det er ikke noe stort problem. 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Så lenge dere er fornøyde må man bare drite i alle andre. Det som er så dumt er at man kan begynne å tvile selv selv om man egentlig har det bra. Det er liksom en oppskrift alle skal følge og noen tror at det er den eneste veien til lykke. Det er ikke det. Det viktigste er jo at dere som er i forholdet er enige. Så sant så sant! Alle andre mener vi er helt rar som velger å bo så langt unna hverandre, men hadde det plaget oss så hadde vi nok gjort noe med det, faktisk så ser jeg kjæresten min mer enn jeg så eksen min som jeg bodde med i 13 år, han var bestandig på jobb eller ute og fartet på andre ting. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg bodde i Norge, og han bodde i Danmark. I starten inbilte han seg jeg bodde i Hardanger (riktig bosted var Østlandet), men han satset, og det gikk... Han trodde kanksje du var en slik rødkinna Hardanger-budeie? ;-) Psst: jeg er selv fra Hardanger altså ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vel jeg tenkte at her kan jeg skrive mye om hva vi er uenige om.....Men nå kommer jeg ikke på en eneste ting... Kanskje vi ikke er så uenige allikevel da ) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Han trodde kanksje du var en slik rødkinna Hardanger-budeie? ;-) Psst: jeg er selv fra Hardanger altså ) Jeg aner ikke hvorfor han trodde jeg var fra Hardanger. Jeg hadde snakket med kameraten hans en gang om at jeg hadde slektnigner i Årdal -det må komme derfra. Jeg skulle gjerne vært Hardanger-budeie jeg. Det er så kjedelig å være fra Østfold. Jeg elsker Vestlandet, har sommerhus der borte. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vel jeg tenkte at her kan jeg skrive mye om hva vi er uenige om.....Men nå kommer jeg ikke på en eneste ting... Kanskje vi ikke er så uenige allikevel da ) Det samme tenkte jeg da jeg så tråden. Det tok lang tid før jeg kom på noe, men jeg hadde trodd listen skulle bli "milelang". Nå fikk jeg nettopp en melding av ham hvor han skrev at kvinnen jo bestemmer alt, så egentlig har vi jo ikke noe å være uenige om. :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det samme tenkte jeg da jeg så tråden. Det tok lang tid før jeg kom på noe, men jeg hadde trodd listen skulle bli "milelang". Nå fikk jeg nettopp en melding av ham hvor han skrev at kvinnen jo bestemmer alt, så egentlig har vi jo ikke noe å være uenige om. :-) He he, ja er ikke det sant da ;-) Vi er endelig uenige om små ting, men sjelden de store. MEN, vi er uenige om dorullen da! 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 He he, ja er ikke det sant da ;-) Vi er endelig uenige om små ting, men sjelden de store. MEN, vi er uenige om dorullen da! Hvem er ikke uenige om den....? Men det er jo ikke noe verden går under for da. :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg aner ikke hvorfor han trodde jeg var fra Hardanger. Jeg hadde snakket med kameraten hans en gang om at jeg hadde slektnigner i Årdal -det må komme derfra. Jeg skulle gjerne vært Hardanger-budeie jeg. Det er så kjedelig å være fra Østfold. Jeg elsker Vestlandet, har sommerhus der borte. Vestlandet er skikkelig fint det! Jeg bor der enda, men ikke i Hardanger lengre, men drømmen er ett sommerhus i hjembygda. Men du, Årdal er ikke i Hardanger, det er i Sogn Og Fjordane, helt nøyaktig så er det i Sogn *pirke pirke* ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.