Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vestlandet er skikkelig fint det! Jeg bor der enda, men ikke i Hardanger lengre, men drømmen er ett sommerhus i hjembygda. Men du, Årdal er ikke i Hardanger, det er i Sogn Og Fjordane, helt nøyaktig så er det i Sogn *pirke pirke* ) Jeg vet hvor Årdal ligger. :-) Men det er den eneste årsaken jeg kan komme på til at kjæresten trodde jeg kom fra Hardanger. Han er jo dansk, og har ikke så god peiling på norsk geografi. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg vet hvor Årdal ligger. :-) Men det er den eneste årsaken jeg kan komme på til at kjæresten trodde jeg kom fra Hardanger. Han er jo dansk, og har ikke så god peiling på norsk geografi. Åja, her skulle jeg brife med mine geografikunnskaper, du skjønner sambo elsker og mobbe meg for det, for jeg er virkelig blank på slikt! Men det er jo ikke så himla langt unna Hardanger igrunnen heller da. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Åja, her skulle jeg brife med mine geografikunnskaper, du skjønner sambo elsker og mobbe meg for det, for jeg er virkelig blank på slikt! Men det er jo ikke så himla langt unna Hardanger igrunnen heller da. Jeg tror at for mange utenlendinger er Vestlandet bare en stor fjord, og Hardanger er jo et kjent navn. :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg tror at for mange utenlendinger er Vestlandet bare en stor fjord, og Hardanger er jo et kjent navn. :-) Det er nok sant. Men jeg opplever til stadighet at nordmenn også tror at alle vi som kommer fra Hardanger kjenner hverandre. Er litt slik -Å kommer du fra Hardanger, ja da kjenne du vel *********, hm du gjør ikke det nei, det var rart ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er nok sant. Men jeg opplever til stadighet at nordmenn også tror at alle vi som kommer fra Hardanger kjenner hverandre. Er litt slik -Å kommer du fra Hardanger, ja da kjenne du vel *********, hm du gjør ikke det nei, det var rart ;-) Det opplever jeg også ofte. Kommunen jeg kommer fra har rundt 50 000 innbyggere. Allikevel sier folk: Jasså jeg kjenner også en som kommer derfra, kjenner du xxx? 0 Siter
Piraye Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Vi VAR mest uenig om leggetider og at vi aldri gjorde noe sammen.........heldigvis VAR vi det. 0 Siter
Aryane Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 .....kom forresten på at det er en ting likevel som vi er uenige om og det er hunder. Han elsker hunder men har ingen for tiden etter at den han hadde døde i fjor, jeg hater dem, det kan jo bli et problem for han kan ikke se for seg et liv uten hund ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Om ubehandlet eller malt panel er finest. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.