Gå til innhold

Dine favorittsider på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er disse to, nokså like men ikke helt...

www.danasdirt.com og www.thesuperficial.com

Videoannonse
Annonse
Ilovenewyork
Skrevet

Mine er:

www.bitterwaitress.com

www.crimelibrary.com

www.hollywoodrag.com

Skrevet

Han fyren, er det ikke Ty fra "Ekstrem oppussing"?

Jo det er det! Er han ikke skjønn? Hadde ikke hatt noe imot om han stakk innom en lørdag jeg kjedet meg....... :o)

Skrevet

Jo det er det! Er han ikke skjønn? Hadde ikke hatt noe imot om han stakk innom en lørdag jeg kjedet meg....... :o)

Han ser godt ut, men jeg synes han er litt slitsom på TV, litt for amerikansk. :-)

Skrevet

Han ser godt ut, men jeg synes han er litt slitsom på TV, litt for amerikansk. :-)

Han har ADHD så han kan nok sikkert være slitsom ja :o)

Skrevet

Og jeg som trodde det bare var pga. det var et amerikansk program... :-)

Gjest togli
Skrevet

Aha, det forklarer endel! Jeg har nemlig lurt på om han ikke hadde ADHD :-)

Skrevet

Aha, det forklarer endel! Jeg har nemlig lurt på om han ikke hadde ADHD :-)

Ja det har han, han fikk diagnosen da han var 17 år og er i dag medisinert med Adderall XR, han er talsmann for en eller annen ADHD organisasjon i USA.

Skrevet

Og jeg som trodde det bare var pga. det var et amerikansk program... :-)

Hehehehe! En nasjon med ADHD.

Gjest togli
Skrevet

Ja det har han, han fikk diagnosen da han var 17 år og er i dag medisinert med Adderall XR, han er talsmann for en eller annen ADHD organisasjon i USA.

Ok, flott å se at han har kommet seg opp og fram her i livet (kanskje nettopp fordi han har ADHD?!).

Skrevet

Ok, flott å se at han har kommet seg opp og fram her i livet (kanskje nettopp fordi han har ADHD?!).

Ja det er fint! Kanskje han dropper å ta medisin før han lager TV show? Han er jo temmelig vill, men sinnsykt sjarmerende!

Skrevet

Han er søt ja! :o)

Ja han er skikkelig mann, spesielt i bar overkropp.....

Skrevet

Aha, er et sånn det henger sammen? Lurer på om krokodillemannen Steve kan ha noe av det samme? De minner litt om hverandre:-)

Skrevet

Aha, er et sånn det henger sammen? Lurer på om krokodillemannen Steve kan ha noe av det samme? De minner litt om hverandre:-)

Han er jo helt hysterisk og splitter pine gal der han farer rundt og klemmer på krokodiller! *Grøss*

Skrevet

Ja han må minst ha ADHD, hehe.....lenge siden jeg har sett på ham, det var eksen som likte han så godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...