Gå til innhold

Ny dotråd (ikke om doruller denne gangen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser dere avisa på do? Eller gjør partneren det?

Jeg gjør ikke... Men jeg har jobbet i sjøfartsbransjen, og der er det normalt å klistre opp sikkerhetsprosedyrene på do, for der er det mest sannsynlig at folk leser dem. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gjør jeg aldri, ikke kjæresten min heller.

Eks'en gjorde det alltid og det irriterte meg, spesielt da vi bodde i en leilighet med bare en do, og jeg stod opp om morningen og måtte vente til han hadde lest avisen før jeg fikk tisse.

Skrevet

Jeg har ikke lest på do etterat det ble slutt med utedo.

Skrevet

Eks'en gjorde det alltid og det irriterte meg, spesielt da vi bodde i en leilighet med bare en do, og jeg stod opp om morningen og måtte vente til han hadde lest avisen før jeg fikk tisse.

Får håpe det var en tynn avis... :-)

Skrevet

Ikke aviser, men det hender jeg tar med meg et ukeblad. Det er den eneste plassen det er et lite håp om å få lese bladet i fred.

Skrevet

Ikke aviser, men det hender jeg tar med meg et ukeblad. Det er den eneste plassen det er et lite håp om å få lese bladet i fred.

God idé til dem med barn...

Skrevet

Får håpe det var en tynn avis... :-)

Det var Bergens Tidende og den hadde 4 deler!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Skjønner du var irritert...

Skrevet

Den avisen tar jo aldri slutt ;) Da er BA bedre!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke...

Hender jeg tar med meg et blad i badekaret..

Skrevet

Vi har gangetabellen på do!

Også et godt sted for gloser. :-)

Gjest Labandama
Skrevet

Ja jeg leser både Her&Nå,Se&Hør posten, Woman og masse sånne blader på do!

Åsså når det er kjæresten sin tur,så låner han alle bladene mine(når han er her) og leser og koser seg på do.

Hva er så galt med det?

:-)

Skrevet

Du tuller vel?

Skrevet

Nei, vi leser verken aviser eller noe annet på do. Vi gjør det vi skal, og så går vi ut.

Skrevet

Du tuller vel?

Nei jeg tuller ikke, han stod alltid først opp og satt seg til å lese avisen på do!

Skrevet

Nei, og det gjør heldigvis ikke kjæresten min heller.

Det nærmeste jeg kommer en fobi er lesing på do. Hvis et blad eller bok skulle ende opp som do-lektyre, så måtte jeg kastet det.

Skrevet

Nei jeg tuller ikke, han stod alltid først opp og satt seg til å lese avisen på do!

Oj. For en utfordring for deg og stå i dokø og holde på å tisse på deg mens han bare satt der og leste avisa. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...