Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Leser dere avisa på do? Eller gjør partneren det? Jeg gjør ikke... Men jeg har jobbet i sjøfartsbransjen, og der er det normalt å klistre opp sikkerhetsprosedyrene på do, for der er det mest sannsynlig at folk leser dem. :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nei det gjør jeg aldri, ikke kjæresten min heller. Eks'en gjorde det alltid og det irriterte meg, spesielt da vi bodde i en leilighet med bare en do, og jeg stod opp om morningen og måtte vente til han hadde lest avisen før jeg fikk tisse. 0 Siter
fresja Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har ikke lest på do etterat det ble slutt med utedo. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Nei det gjør jeg aldri, ikke kjæresten min heller. Eks'en gjorde det alltid og det irriterte meg, spesielt da vi bodde i en leilighet med bare en do, og jeg stod opp om morningen og måtte vente til han hadde lest avisen før jeg fikk tisse. Får håpe det var en tynn avis... :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ikke aviser, men det hender jeg tar med meg et ukeblad. Det er den eneste plassen det er et lite håp om å få lese bladet i fred. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Ikke aviser, men det hender jeg tar med meg et ukeblad. Det er den eneste plassen det er et lite håp om å få lese bladet i fred. God idé til dem med barn... 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Får håpe det var en tynn avis... :-) Det var Bergens Tidende og den hadde 4 deler!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Det var Bergens Tidende og den hadde 4 deler!!!!!!!!!!!! Skjønner du var irritert... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det var Bergens Tidende og den hadde 4 deler!!!!!!!!!!!! Den avisen tar jo aldri slutt Da er BA bedre! 0 Siter
EllaJo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nei, det gjør jeg ikke... Hender jeg tar med meg et blad i badekaret.. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Vi har gangetabellen på do! Også et godt sted for gloser. :-) 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ja jeg leser både Her&Nå,Se&Hør posten, Woman og masse sånne blader på do! Åsså når det er kjæresten sin tur,så låner han alle bladene mine(når han er her) og leser og koser seg på do. Hva er så galt med det? :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei det gjør jeg aldri, ikke kjæresten min heller. Eks'en gjorde det alltid og det irriterte meg, spesielt da vi bodde i en leilighet med bare en do, og jeg stod opp om morningen og måtte vente til han hadde lest avisen før jeg fikk tisse. Du tuller vel? 0 Siter
Gyda Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei, vi leser verken aviser eller noe annet på do. Vi gjør det vi skal, og så går vi ut. 0 Siter
Aryane Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Du tuller vel? Nei jeg tuller ikke, han stod alltid først opp og satt seg til å lese avisen på do! 0 Siter
mynaeve Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei, og det gjør heldigvis ikke kjæresten min heller. Det nærmeste jeg kommer en fobi er lesing på do. Hvis et blad eller bok skulle ende opp som do-lektyre, så måtte jeg kastet det. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei jeg tuller ikke, han stod alltid først opp og satt seg til å lese avisen på do! Oj. For en utfordring for deg og stå i dokø og holde på å tisse på deg mens han bare satt der og leste avisa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.