Gå til innhold

Ny dotråd (ikke om doruller denne gangen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg tuller ikke, han stod alltid først opp og satt seg til å lese avisen på do!

Æsj! I farta så skrev jeg en og/å-feil i svaret mitt under her. Det irriterer meg grenseløst at det ikke er mulig å gå inn og rette opp slikt. Men, men. Nå har jeg i alle fall fått fortalt at jeg er klar over "tabben". :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg leser både Her&Nå,Se&Hør posten, Woman og masse sånne blader på do!

Åsså når det er kjæresten sin tur,så låner han alle bladene mine(når han er her) og leser og koser seg på do.

Hva er så galt med det?

:-)

Ingenting galt...

Gjest togli
Skrevet

Nei!

Av en eller annen grunn tilter jeg når jeg tenker på at noen leser på do....

Skrevet

Nei!

Av en eller annen grunn tilter jeg når jeg tenker på at noen leser på do....

tilter?

Skrevet

Nei jeg tuller ikke, han stod alltid først opp og satt seg til å lese avisen på do!

Da hadde jeg kjapt truet med å pisse på klærne hans eller noe sånt hvis han ikke ble ferdig med avisa - NÅ! Og jeg hadde gjort det...

Skrevet

Da hadde jeg kjapt truet med å pisse på klærne hans eller noe sånt hvis han ikke ble ferdig med avisa - NÅ! Og jeg hadde gjort det...

Ja du aner ikke hva jeg truet med, men pisset på klærene det gjorde jeg ikke, søren at jeg ikke tenkte på det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...