Gyda Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei jeg tuller ikke, han stod alltid først opp og satt seg til å lese avisen på do! Æsj! I farta så skrev jeg en og/å-feil i svaret mitt under her. Det irriterer meg grenseløst at det ikke er mulig å gå inn og rette opp slikt. Men, men. Nå har jeg i alle fall fått fortalt at jeg er klar over "tabben". ) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Ja jeg leser både Her&Nå,Se&Hør posten, Woman og masse sånne blader på do! Åsså når det er kjæresten sin tur,så låner han alle bladene mine(når han er her) og leser og koser seg på do. Hva er så galt med det? :-) Ingenting galt... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei! Av en eller annen grunn tilter jeg når jeg tenker på at noen leser på do.... 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Nei! Av en eller annen grunn tilter jeg når jeg tenker på at noen leser på do.... tilter? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 tilter? Får noia eller noe sånt no' :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nei jeg tuller ikke, han stod alltid først opp og satt seg til å lese avisen på do! Da hadde jeg kjapt truet med å pisse på klærne hans eller noe sånt hvis han ikke ble ferdig med avisa - NÅ! Og jeg hadde gjort det... 0 Siter
Aryane Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Da hadde jeg kjapt truet med å pisse på klærne hans eller noe sånt hvis han ikke ble ferdig med avisa - NÅ! Og jeg hadde gjort det... Ja du aner ikke hva jeg truet med, men pisset på klærene det gjorde jeg ikke, søren at jeg ikke tenkte på det ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.