Gunnhild1365380372 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Stemmer det at hormon balangsen forandrer seg ved 30-års alderen hos kvinner? Er selv i begynnelsen i 30-årene. Har fått plager som jeg ikke hadde tidligere. Som feks veldig ømme, vonde bryst, kjertlene blir forsørret, ofte en hel uke før menstrasjonen. Kan legge på meg opp til 4 kilo uka før mensen.Humøret er det verst med, skikkelige humør svinginger, blir veldig fort sinna og vrang. Over reagerer for den minste ting Ikke minst sentimental, Når blødningen setter inn, er det som allt "renner" ut, alt stabiliserer seg, og jeg blir normal. Så er det på`an igjenn etter en uke. Kjenner når eggløsningen er der, og pms symptomene kommer snikende til blødningen kommer. Var ikke slik før 30-åra begynnte. Sliter med meg selv og er til plage for andre. Hadde ingen slike problem før. Smertene i underlivet er også extreme, Kan som oftest ikke sitte når det er som verst. De er jo til oppunder armene på meg og ut til tå tuppene.. kan det vere mulig at jeg har fått en unormal hormon balangse. Føler hormonene styrer meg litt for mye.. Hjertesukk fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236223-hormon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.