Gå til innhold

Full + skuffa = dol (lllangt og sutrete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg kommer til å angre på dette imorra, men det hjelper så utroli å bare få letta lit på hjertet, og så hater jeg å sutre til venninner midt på natta.

Jeg er bare så skuffa over at menn skuffer meg gang på gang på gang. Jeg fatter ikke hvorfor det alltid går galt. Jeg er faktisk både en oppvakt og utseendemessig ok jente. Ikke lyser det SØKER KJÆRESTE av meg heller.

Men HVER jævla gang jeg faktisk viser så smått litt interesse for en gutt som flørter med meg, så skuffer han meg. Enten ditcher han meg der og da, fordi jeg ikke sier jatakk til sex, eller så slutter han å ta kontakt etter et par dager, e.l. Forrige eksen min, som ba meg om å tenke meg godt om i australia, og som skulle vente på meg med lås på hjertet til jeg kom tilbake, har fått seg ny dame.

Og ikveld, så inviterte en gammel flamme meg på vorspiel, etter å ha sendt masse, masse flørtemeldinger til meg på sms. Jeg har bare vert nøytral men høflig tilbake, men møtte da opp ikveld, selv om jeg ikke kjente noen av de andre. Han skrudde på sjarmen, og jeg var hyggelig tilbake, men ikke noe mer. Tenkte jeg fikk se an om han mente jeg var vertd å jakte litt på, eller om han bare var ute etter et ligg.

En halvtime senere ankommer en ny jente på vorspiellet (stygg sdom faen), og etter fem minutter (FEM!!) ligger de og HAR SEG på et soverom, på vorspielet, som to jævla fjortiser.

Faen så drittlei jeg er nå, altså. Når jeg tror jeg har mista all evne til å bli oppgitt, lei og skuffa over en mann igjen, så er det pokker ta noen som greier å skuffe meg litt likevel.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• mrxx

9

• ShitDiddelyDo

7

• Cinnamona

3

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg har lest det du har skrevet. Og jeg føler virkelig med deg. Mener det. For noen mannfolk. Uff!! Ønsker deg virkelig all mulig lykke til videre. Du fortjener kun det beste! Og - det tror jeg at du får. Men det tar ofte litt lengre tid å finne det beste. For det er vel ikke så mye av det. Men bare vent - så dukker det opp. Men uff så dumt at du skal oppleve dette. Føler med deg! Lykke til!!

Angelica :o)
Skrevet

Huff..Høres ut som noe jeg kunne ha opplevd. Føler med deg!

*Trøsteklem*

Skrevet

Jeg har lest det du har skrevet. Og jeg føler virkelig med deg. Mener det. For noen mannfolk. Uff!! Ønsker deg virkelig all mulig lykke til videre. Du fortjener kun det beste! Og - det tror jeg at du får. Men det tar ofte litt lengre tid å finne det beste. For det er vel ikke så mye av det. Men bare vent - så dukker det opp. Men uff så dumt at du skal oppleve dette. Føler med deg! Lykke til!!

Takk... men jeg er igrunn vant med sånt. Var litt kjipere i går enn det er idag =p

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151228213' post='3181463]

Huff..Høres ut som noe jeg kunne ha opplevd. Føler med deg!

*Trøsteklem*

Hehe, takk.. *rødme*

Gjest a survivor
Skrevet

Takk... men jeg er igrunn vant med sånt. Var litt kjipere i går enn det er idag =p

Oky :) bra det dah! :)

Angelica :o)
Skrevet

Hehe, takk.. *rødme*

Gutter altså, er bare problem med de ;)

Gjest a survivor
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151229504' post='3181482]

Gutter altså, er bare problem med de ;)

Ha! :)

Gjest ikkeenkeltmeddennekjærligheten
Skrevet

skjønner deg veldig godt

kanskje prøve å treffe en ny type mannfolk?

det er ikke noe bedre å være lesbisk, faktisk tvert om. og jeg faller stadig for junkpiles.

Skrevet

Kanskje tiden er inne til å skifte omgangskrets? :_D

Gjest printa
Skrevet

Støtter deg fullt ut. Vet hvor jævlig vanskelig det kan være!

Faen meg bra du oppdaget hvordan han er, NÅ, og ikke senere. Ønsk han GOD BEDRING og stå på jente!

Gjest a survivor
Skrevet

hehe....

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Når jeg tror jeg har mista all evne til å bli oppgitt, lei og skuffa over en mann igjen, så er det pokker ta noen som greier å skuffe meg litt likevel."

Det går seg til. Et par opplevelser til og du kommer ikke engang til å bli irritert. :)

Det er sånn begge veier. Både med kvinner og menn. Gi faen i å tenke på det. Skjer det noe så skjer det noe, skjer det ikke noe så skjer det ikke noe - og med en sånn innstilling blir du i hvert fall ikke skuffa.

Men som sagt: Det går seg til. Et par opplevelser til og du er der du også, uten evne til å gi noe annet enn faen. :)

Skrevet

Skjønner godt du er sint jeg... Spesielt kjip synes jeg eksen som lovte å vente på deg var...

Skrevet

Var jo det jeg forsøkte på i går da. Har ikke snakak med denne gamle flammen siden vi var småunger nesten, og resten av vorspielet kjente jeg ingen på.

Skrevet

Jeg rødmer når jeg leser dette altså, men setter veldig stor pris på at så mange gadd å bry seg om et dustete fylleinnlegg.. =)

Takker dere bare i plenum jeg, er ikke så mye å svare på å gjøre med denne saken her. ER egentlig inneforstått (heter det det?) med hvordan gutter er og at love is an illusion, men det er ikke alltid fulle dark pink skjønner det =p

Skrevet

Hvis du hele tiden havner bort i slike gutter, så tror jeg at det har noe med at du velger feil. Du havner hele tiden sammen med dritsekker, sikkert noe med personligheten til disse du faller for. Alt har sine fordeler og bakdeler.

Se etter menn med andre kvaliteter, så du ikke blir skuffet.

Skrevet

Det er som å høre meg selv for noen år siden. Gjett om jeg var lei av umodne drittsekker, da! ;) Men så møtte jeg en som faktisk var _snill_, og jeg er så glad for at jeg holdt på ham, at jeg lærte meg å se etter andre kvaliteter i en gutt. Slike gutter finnes også, og jeg tror at det er den typen man kan leve lenge med.

Skrevet

Hvis du hele tiden havner bort i slike gutter, så tror jeg at det har noe med at du velger feil. Du havner hele tiden sammen med dritsekker, sikkert noe med personligheten til disse du faller for. Alt har sine fordeler og bakdeler.

Se etter menn med andre kvaliteter, så du ikke blir skuffet.

Se svar til cinnamona

Skrevet

Det er som å høre meg selv for noen år siden. Gjett om jeg var lei av umodne drittsekker, da! ;) Men så møtte jeg en som faktisk var _snill_, og jeg er så glad for at jeg holdt på ham, at jeg lærte meg å se etter andre kvaliteter i en gutt. Slike gutter finnes også, og jeg tror at det er den typen man kan leve lenge med.

Jeg VET jo egentlig det, men sånn som på dette vorspielet jeg var på på lørdag, da "daten" min gikk og pulte ei kjerring etter fem minutter, og jeg ble sittende ydmyket med bare ukjente.

Da var det en annen fyr som satte seg ned med meg og latet som han bare ville slå av en prat, men jeg skjønte at han egentlig tok seg litt av meg. Han gav meg troverdige komplimenter, fortalte litt om seg selv, osv, og jeg tenkte bare: han der hadde vert verdens beste kjæreste og far. Han er så utrolig mye mer kvalitet enn de jeg faller for.

Men likevel - jeg orka ikke tanken på å rote med ham. Uten unntak, de guttene som apellerer til ekteskap, apellerer ikke til lysten, om man kan si det sånn. Hva gjør jeg da? =/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...