Gå til innhold

Full + skuffa = dol (lllangt og sutrete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du, hver gang jeg ser et intervju med Robbie Williams, så tenker jeg "åh, hvis han bare hadde vert sammen med MEG, så hadde han funnet roen. JEG er det han trenger, JEG hadde forstått ham, og åpnet hjertet hans". Og det verste er at jeg faktisk tror det i fullt alvor. =p

Hehe, så søtt!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• mrxx

9

• ShitDiddelyDo

7

• Cinnamona

3

Skrevet

Du venter til du treffer en som er både tøff og snill. De finnes!

Tror ikke du skal la deg styre av at de er snille, det må jo noe mer til. Men ikke avfei de snille med én gang, gi dem en sjanse. Da mener jeg ikke at du nødvendigvis skal bli sammen med dem, men gi dem en sjanse til å bli litt mer kjent.

Og tro ikke at de tøffe og slemme nødvendigvis er noe bedre elskere...

"Men ikke avfei de snille med én gang, gi dem en sjanse (...)til å bli litt mer kjent. "

Veldig sant. Det skal jeg tenke på.

"Og tro ikke at de tøffe og slemme nødvendigvis er noe bedre elskere..."

Veeeel.. jeg synes jeg ser en sammenheng, men. Ingen regel uten unntak da =p

Skrevet

Kanskje når du blir eldre og de andre blir voksne.

Skrevet

Men jeg har til dags dato ikke funnet noen som er både et fars og ektemannemne og som samtidig tenner meg. Og jeg vil ikke leve resten av livet på bare det første. Eller bare det andre, for den slags skyld.

Skjønner jo problemet, men velger du drittsekker så er det akkurat det du får. Du kommer til å få et fortvilende og vanskelig samliv.

Disse gir deg lite trygghet, de gjør lite hjemme, tar lite ansvar og gjør stort sett som de vil fordi de vet at hjemme sitter ei som likevel holder på dem.

Eller du kan velge annerledes og velge en som er stabil, ordentlig, som tar ansvar, osv.

Jeg skjønner ikke hva som er så spennende i den første gruppen, de lager jo bare turbulens og er ofte idioter.

Men jeg skjønner at de i gruppe to kan virke mindre spennende også.

Så må du velge ut i fra situasjonen din, hva er best på sikt?

Skrevet

Skjønner jo problemet, men velger du drittsekker så er det akkurat det du får. Du kommer til å få et fortvilende og vanskelig samliv.

Disse gir deg lite trygghet, de gjør lite hjemme, tar lite ansvar og gjør stort sett som de vil fordi de vet at hjemme sitter ei som likevel holder på dem.

Eller du kan velge annerledes og velge en som er stabil, ordentlig, som tar ansvar, osv.

Jeg skjønner ikke hva som er så spennende i den første gruppen, de lager jo bare turbulens og er ofte idioter.

Men jeg skjønner at de i gruppe to kan virke mindre spennende også.

Så må du velge ut i fra situasjonen din, hva er best på sikt?

Vet jo at du på mange måter har rett. Men er det helt umulig å få i både pose og sekk da? Du ber meg om å gi opp troen på å leve i et langt, lykkelig OG lidenskapelig forhold.

Skrevet

Hm.. har du noen form for motivasjon til overs? Er du sikker på det finnes flere igjen?

Det er klart det finnes flere av dem! Og det beste er at de dukker opp når du aller minst venter det. Jada, det høres ut som en klisjé, men det er sant :) Ikke gi opp, men vær den sjarmerende utadvendte personen du er.

Skrevet

Vet jo at du på mange måter har rett. Men er det helt umulig å få i både pose og sekk da? Du ber meg om å gi opp troen på å leve i et langt, lykkelig OG lidenskapelig forhold.

Det finnes selvsagt gråsoner, det jeg beskrev var jo sort/hvit, men det kommer helt an på hvor ekstrem du er på å tiltrekkes av drittsekker.

Men du må ikke gå i den villfarelsen at snille og ordentlig menn ikke er god i senga.

Jeg tror faktisk at disse er bedre i senga enn drittsekkene av den grunn at drittsekkene tenker mest på seg selv.

Jeg har kjent flere jenter som tiltrekkes av drittsekkene, de gjør ikke annet enn å surve hele livet over hvor ille de har det. Men de kan faktisk bare takke seg selv.

Når de endelig gjør det slutt med vedkommende så klarer de jaggu å bli sammen med nok en drittsekk. Alle andre ser at det er en drittsekk, men ikke jenta. Så er det på'n igjen.

Gjest Elextra
Skrevet

Tack, snella =)

(Da håper jeg litt at du er 30 eller eldre forresten..) =p

Jepp, har nok passert 30 for en stund siden :P

Skrevet

Det finnes selvsagt gråsoner, det jeg beskrev var jo sort/hvit, men det kommer helt an på hvor ekstrem du er på å tiltrekkes av drittsekker.

Men du må ikke gå i den villfarelsen at snille og ordentlig menn ikke er god i senga.

Jeg tror faktisk at disse er bedre i senga enn drittsekkene av den grunn at drittsekkene tenker mest på seg selv.

Jeg har kjent flere jenter som tiltrekkes av drittsekkene, de gjør ikke annet enn å surve hele livet over hvor ille de har det. Men de kan faktisk bare takke seg selv.

Når de endelig gjør det slutt med vedkommende så klarer de jaggu å bli sammen med nok en drittsekk. Alle andre ser at det er en drittsekk, men ikke jenta. Så er det på'n igjen.

Jeg sier ikke at snille og ordentlige menn ikke er gode i senga. Men sexen blir gjerne bedre til mer man er tiltrekt av fyren, og jeg blir rett og slett ikke tent av gutter som er for snille, for å si det litt teit.

Og det er ikke bare sex jeg tenker på heller, men barer at man ser på kjæresten sin som noe annet enn en samarbeidspartner. At man får lyst å klemme og kysse ham, at man kan sitte å beundre trekkene hans, osv.

Men jeg får bare håpe at jeg blir litt rundere i kantene med årene.

Gjest Lomvie
Skrevet

De ser vel bare på deg som et lettvint ligg da? Du møter jo opp? Og så kom det noen uten krimskrams i musa og da velger de jo selvagt heller henne.

Skrevet

De ser vel bare på deg som et lettvint ligg da? Du møter jo opp? Og så kom det noen uten krimskrams i musa og da velger de jo selvagt heller henne.

Jeg diskuterer ikke one night stands, men forhold og starten på forhold.

Skrevet

Vet du, hver gang jeg ser et intervju med Robbie Williams, så tenker jeg "åh, hvis han bare hadde vert sammen med MEG, så hadde han funnet roen. JEG er det han trenger, JEG hadde forstått ham, og åpnet hjertet hans". Og det verste er at jeg faktisk tror det i fullt alvor. =p

Hehe, dette er typisk jente tenkning. Alle vet jo at det ikke er slik, kjenner mange jenter som har tenkt som deg og de går på trynet så det holder.

Skrevet

For en dust!!!

Hvorfor det egentlig? Han hadde jo ikke noe forhold til Pinker'n og heller låst seg til noen avtaler. Han fikk muligheten til å få seg mus og tok det han fikk.

Men enig i at det ikke er noe å satse på.

Gjest prust
Skrevet

"Og før eller siden kan du faktisk være så heldig å møte en Tommy Lee som forelsker seg like mye i deg som du forelsker deg i ham, og som du ender opp lykkelig med resten av livet."

Det har jeg desverre sluttet å tro på for lenge, lenge siden. Erfaringene mine til nå tilsier at jeg enten kan ha et kort, lidenskapelig forhold til en hunk, til han blir lei, eller et lengre, søtt forhold til en pus, til enten ham eller jeg går lei.

"Det kan også være at du om noen år, for du er jo ganske ung, modnes (ok, dårlig valgt ord - du virker jo faktisk veldig moden allerede), begjærer gutter med andre kvaliteter. Du, som alle andre, utvikler deg."

Godt poeng. Pluss i margen for god formulering ;p Det er jo det jeg håper på. Jeg begynner jo til eldre og mer såret jeg blir å sette pris på disse snille (tidligere: pysete) guttene. Kanskje jeg en dag har fått helt avsmak for hunks, og faktisk synes at tynne gutter er sexy. Haha, nei, jeg greier ikke helt å uttrykke meg, men jeg skjønner absolutt hva du mener, og det gir meg virkelig håp. Takk skal du ha.

"Det eneste jeg reagerer litt på at du framstiller x-en din som noe tilnærmet en idiot fordi han ikke ventet på deg. Jeg har ikke akkurat fått inntrykk av at du levde monogamt der nede i Australia. Du kan naturligvis ikke forvente noe annet enn at han også skal møte noe - og møter man nye er det jo alltids mulig at man forelsker seg."

Skjønner godt at du/dere som husker andre innlegg og har fulgt med litt reagerer, men jeg kutter svingene og forkorter litt iblant, for å slippe unødvendige detaljer når jeg skriver. Men jeg rørte ikke noen andre før jeg fikk vite at han hadde funnet en ny, og det at jeg sprika sånn der nede var mye en reaksjon på det. Vårt forhold har vert et nett av løgner og manipulering og svik, og jeg kan trygt si at han er en idiot. (Selv om han selvsagt også har gode sider og jeg på et merkelig vis er veldig glad i ham... =/)

"Rådene du får nedover her om å gå for det sikre er idioti. Du skal selvfølgelig fortsette å gå for det du begjærer, og så får du heller ta en og annen smell."

Vi har en nabo på hver side som er det perfekte eksempel. De ene kliner som tenåringer og flørteerterhverandre ene dagen, og den neste smeller de med dører og krangler de så det høres på kilometers avstand. Det andre paret ser man aldri krangle eller være uenige, men heller aldri ta på hverandre. Da vil jeg heller ha et forhold som det første.

Men akkurat nå er jeg igrunn fornøyd om jeg finner en som ikke er ute etter å knuse hjertet mitt. (Hah, som om noen greier det nå, ekke store nok biter igjen til at noe kan knuses!)

"Vi har en nabo på hver side som er det perfekte eksempel. De ene kliner som tenåringer og flørteerterhverandre ene dagen, og den neste smeller de med dører og krangler de så det høres på kilometers avstand."

Er det oss du tenker på? Vi kan krangle så fillene fyker og smelle med dørene og stikke avgårde i sinne eller krangle på sms så mobilen rødgløder - MEN så flørter vi med hverandre, koser med hverandre, sende koselige sms'er daglig og viser virkelig både barna våre og andre rundt oss at vi er glade i hverandre!

Jeg kan ikke fatte at det er mulig å bo sammen med noen uten av og til å krangle!

Men det var jo ikke dette du egentlig spurte om da...

Jeg synes du og SDD var litt vel kategoriske når det gjaldt sånne standardfamilier da! Vi har enebolig, to biler og tre barn og trives med det. Kan ha noen hjemmefester 2-3 ganger i året men ser ikke det helt store i så voldsom festing :-)

Skrevet

For en dust!!!

Jeg baserer min diagnose "dust" på følgende:

1) Han har invitert Pink med på festen, og innledet dette med masse flørtende SMS etc.

2) Han har seg på et soverom under forspielet, som en overkåt fjortis.

3) Han velger noen andre foran Pink - det virker da dustete ;-)

Skrevet

Hvorfor det egentlig? Han hadde jo ikke noe forhold til Pinker'n og heller låst seg til noen avtaler. Han fikk muligheten til å få seg mus og tok det han fikk.

1) Han har invitert Pink med på festen, og innledet dette med masse flørtende SMS etc.

Skrevet

Det må være punkt 3 som teller mest her, hehe.

Skrevet

"Vi har en nabo på hver side som er det perfekte eksempel. De ene kliner som tenåringer og flørteerterhverandre ene dagen, og den neste smeller de med dører og krangler de så det høres på kilometers avstand."

Er det oss du tenker på? Vi kan krangle så fillene fyker og smelle med dørene og stikke avgårde i sinne eller krangle på sms så mobilen rødgløder - MEN så flørter vi med hverandre, koser med hverandre, sende koselige sms'er daglig og viser virkelig både barna våre og andre rundt oss at vi er glade i hverandre!

Jeg kan ikke fatte at det er mulig å bo sammen med noen uten av og til å krangle!

Men det var jo ikke dette du egentlig spurte om da...

Jeg synes du og SDD var litt vel kategoriske når det gjaldt sånne standardfamilier da! Vi har enebolig, to biler og tre barn og trives med det. Kan ha noen hjemmefester 2-3 ganger i året men ser ikke det helt store i så voldsom festing :-)

Hehe, godt mulig det er dere som er naboene våre =p

Mulig jeg er for kategorisk. Jeg har ikke annen erfaring enn det jeg observerer rundt meg. Men hvis jeg møter noen som jeg kan beholde gløden med etter stasjonsvogna og stakittgjerdet, slik det høres ut som du har det, så er jeg mer enn fornøyd jeg, altså!

Skrevet

Du synes ikke det er uetisk overhodet å invitere med seg noen inn i noen helt ukjentes hus, med bare ukjente mennesker, og så fordufte uten engang å ha introdusert henne for de andre?

Eller i å si bortimot rett ut at jeg håper vi finner tonen ikveld, for jeg har savnet deg, og så ikke tilbringe mer enn et par minutter med prat før man er totalt uinteressant?

Jeg synes at når man er i midten av 20-åra, så er man for gammel til å bare tenke på seg selv og kuken sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...