Gå til innhold

Full + skuffa = dol (lllangt og sutrete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, dette er typisk jente tenkning. Alle vet jo at det ikke er slik, kjenner mange jenter som har tenkt som deg og de går på trynet så det holder.

Høh. Gi meg Robbie Williams du, så greier han ikke å skrive en eneste sørgmodig heartbroken sviske igjen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• mrxx

9

• ShitDiddelyDo

7

• Cinnamona

3

Skrevet

Jeg baserer min diagnose "dust" på følgende:

1) Han har invitert Pink med på festen, og innledet dette med masse flørtende SMS etc.

2) Han har seg på et soverom under forspielet, som en overkåt fjortis.

3) Han velger noen andre foran Pink - det virker da dustete ;-)

Godt noen har forstått det ;p

Jeg var ikke intyeressert i denne fyren egentlig, men jeg var mer opprørt over den ydmykelsen å bli sittende igjen der alene uten å ha blitt introdusert, og det eneste alle visste om meg var at "hun som sitter der kom med xxx, han er der inne og har seg med yyy"

Flax at DarkPink vet å klare seg selv, og fikk vist resten av vorspielet hvilken partyjente hun er =p

Gjest prust
Skrevet

Hehe, godt mulig det er dere som er naboene våre =p

Mulig jeg er for kategorisk. Jeg har ikke annen erfaring enn det jeg observerer rundt meg. Men hvis jeg møter noen som jeg kan beholde gløden med etter stasjonsvogna og stakittgjerdet, slik det høres ut som du har det, så er jeg mer enn fornøyd jeg, altså!

:-)

Forresten - lykke til med å finne et skikkelig mannfolk da!!!

sarah bernard
Skrevet

skjønner deg veldig godt

kanskje prøve å treffe en ny type mannfolk?

det er ikke noe bedre å være lesbisk, faktisk tvert om. og jeg faller stadig for junkpiles.

Hm, da tror jeg du bare har vært uheldig, eller i utgangspunktet faller for jenter med litt uheldig utstråling (?).

Nå skal det sies at jeg er blitt misforstått mange ganger av damer, har jeg etterhvert forstått. Dette på bakgrunn av at når jeg er hyggelig, prater og danser med nye bekjentskaper, så misforstår disse damene meg. Er vi ute på byen og jeg spanderer et glass fluidum, så ...ih, har jeg visst lagt det store egget - dersom jeg ikke ber henne på date dagen etter.

Mulig jeg har såret noen/blitt misforstått bare ved å være hyggelig.

Skrevet

:-)

Forresten - lykke til med å finne et skikkelig mannfolk da!!!

Takk. Og takk for svar =)

Dere skal få et rørende, detaljert og fargerikt innlegg den dagen det (eventuelt) måtte skje.

=p

Skrevet

Du synes ikke det er uetisk overhodet å invitere med seg noen inn i noen helt ukjentes hus, med bare ukjente mennesker, og så fordufte uten engang å ha introdusert henne for de andre?

Eller i å si bortimot rett ut at jeg håper vi finner tonen ikveld, for jeg har savnet deg, og så ikke tilbringe mer enn et par minutter med prat før man er totalt uinteressant?

Jeg synes at når man er i midten av 20-åra, så er man for gammel til å bare tenke på seg selv og kuken sin.

Selvsagt er det uetisk, jeg kunne ikke for alt i verden ha gjort noe sånt. Men på en annen side så har han ingen forpliktelser ovenfor deg.

Men som jeg har sagt før, du tiltrekkes av drittsekker og må bare ta med deg baksiden av medaljen også. Det er en risk du tar så lenge du tar de valgene du gjør.

Jeg skjønner at dette er svært vanskelig valg for deg. På den ene siden vil du ha en du kan stole på og som har de "rette" egenskapene på den andre siden vil du ikke ha de snille.

Dette er ikke lett.

Skrevet

Høh. Gi meg Robbie Williams du, så greier han ikke å skrive en eneste sørgmodig heartbroken sviske igjen.

Hehe, ja, det skal du få meg til å tro.

Hvor mange ganger har du ikke tenkt at du skal få skikk på "drittsekkene" du finner deg?

Det har vel aldri skjedd:-)

Skrevet

Hehe, ja, det skal du få meg til å tro.

Hvor mange ganger har du ikke tenkt at du skal få skikk på "drittsekkene" du finner deg?

Det har vel aldri skjedd:-)

Tsk..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...