Gå til innhold

Malere som søler fælt...

Anbefalte innlegg

Gjest oppgittnå
Skrevet

Har noen polske malere som maler huset vårt i disse dager, men de søler såfælt. Det er flekker og søl over alt.

Finnes de noe middel som kan fjerne disse flekkene effektivt?

Tenker da spesiellt på terrassen hvor slike flekker kanskje trenger dypt i i treverket...

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Malerne må jo selv ordne opp i dette. Det er en del av arbeidet å fikse opp i slike uhell.

Man kan jo ikke sette en bil inn til service på motoren et verksted, og så lager verkstedet riper i lakken på et par dører, og så skal de liksom ikke det være noe de skal fikse opp i.

Gjest a survivor
Skrevet

Malerne må jo selv ordne opp i dette. Det er en del av arbeidet å fikse opp i slike uhell.

Man kan jo ikke sette en bil inn til service på motoren et verksted, og så lager verkstedet riper i lakken på et par dører, og så skal de liksom ikke det være noe de skal fikse opp i.

For øvrig kan du vel skure flekkene bort med whitesprit. Det selger de sikkert på en malerforretning. Men mer fornuftig er jo å spørre malerbutikken om et middel til å få bort slike flekker. De har garantert noe bra middel. Sikkert noe som er bedre enn mitt universalmiddel whitesprit også :)

Skrevet

Det er da en del av arbeidet til malerne at de passer på å ikke søle, dvs. dekker til under der de maler.

Skrevet

For øvrig kan du vel skure flekkene bort med whitesprit. Det selger de sikkert på en malerforretning. Men mer fornuftig er jo å spørre malerbutikken om et middel til å få bort slike flekker. De har garantert noe bra middel. Sikkert noe som er bedre enn mitt universalmiddel whitesprit også :)

White sprit funker ikke på inntørket maling på treverk med mindre oppløsningsmiddelet i malingen er white sprit.

Gjest a survivor
Skrevet

White sprit funker ikke på inntørket maling på treverk med mindre oppløsningsmiddelet i malingen er white sprit.

Beklager min feilinformasjon. Takk for din korrigering.

Skrevet

Beklager min feilinformasjon. Takk for din korrigering.

White sprit funger fint også på tre hvis malingen ikke har tørket ennå altså... :-)

Gjest a survivor
Skrevet

White sprit funger fint også på tre hvis malingen ikke har tørket ennå altså... :-)

Takk.

Gjest Hålligång
Skrevet

Tja - du kan jo angre på at du leier inn billig arbeidskraft fremfor kvalitetssikrede norske mesterbedrifter.

Du får be de slutte å søle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...