Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det kan visst være så mye: http://en.wikipedia.org/wiki/Jigsaw_%28disambiguation%29 Og sikkert mye mer enn dette også... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det kan visst være så mye: http://en.wikipedia.org/wiki/Jigsaw_%28disambiguation%29 Og sikkert mye mer enn dette også... Løvsag (som i løvsagsmønster, f.eks. i gavlen på et gammelt hus). 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Løvsag (som i løvsagsmønster, f.eks. i gavlen på et gammelt hus). *grøss* Jeg og kjæresten så Saw 2 i går... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 *grøss* Jeg og kjæresten så Saw 2 i går... Skrekkfilmer skulle vært forbudt. Det har en nedbrytende og ødeleggende effekt på individer og samfunn. 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Skrekkfilmer skulle vært forbudt. Det har en nedbrytende og ødeleggende effekt på individer og samfunn. Hehe....ja det er ekkelt å se på, men det er noe med det "at man må bare se likevell..." er jo spennende da,å det er jo bare å holde for ører og øyne når det er på det værste... Jeg ble faktisk kvalm av den første senen på saw2 i går...åsså skulle jeg likssom spise hjembaka pizza oppi alt..... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Løvsag (som i løvsagsmønster, f.eks. i gavlen på et gammelt hus). Jigsaw puzzles er puslespill. Fordi de ofte før var sagd ut av en løvsag ... som er hendig og lett til intrikate utskjæringer. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hehe....ja det er ekkelt å se på, men det er noe med det "at man må bare se likevell..." er jo spennende da,å det er jo bare å holde for ører og øyne når det er på det værste... Jeg ble faktisk kvalm av den første senen på saw2 i går...åsså skulle jeg likssom spise hjembaka pizza oppi alt..... Hva er så bra med å bli kvalm da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.