Gå til innhold

Har jeg rett til å bli sint?

Anbefalte innlegg

Gjest Holder meg anonym
Skrevet

Mannen skulle på konsert i går. Han kom hjem klokken syv i dag tidlig. Jeg har ikke hørt noe fra han. Han hadde vært på nachspiel. Da jeg stod opp med ungen hadde han nesten nettopp lagt seg. Jeg vekket ikke han før nå. Jeg tror ikke han helt skjønner hvorfor jeg er sint.Han kunne i alle fall skrevet en melding til meg. Jeg skrev en melding til han i natt og spurte når han kom hjem. Jeg fikk ingen svar. Han sa nå at han hadde lest den.

Videoannonse
Annonse
Gjest her kommer vi hjem
Skrevet

Her i huset har vi en gylden regel, vi kommer hjem når festen er slutt, altså ikke nightspiel hvis vi da ikke er ute begge to på samme festen.

Hvem syns vel det er koselig å få hjem en full mann når barna våkner på morgenkvisten ?

Skrevet

Ja da har du rett til å være sint, det hadde ikke kostet ham noe å sende en melding og det hadde spart deg for bekymringer, og ham selv for sure miner i dag :o)

Gjest a survivor
Skrevet

Istedet for å bli sint, tror jeg det har mer for seg å ta en grundig samtale med ham om dette. En dyp samtale ja.

Skrevet

Jeg hadde værtfall blitt sint. Hadde en avtale med eksen om at vi sendte melding til hverandre når en av oss var ute alene om kvelden/natta

Skrevet

Ja, -han kunne bare svart: "Jeg blir sein - ikke vent på meg!"

Skrevet

Her i huset har vi en gylden regel, vi kommer hjem når festen er slutt, altså ikke nightspiel hvis vi da ikke er ute begge to på samme festen.

Hvem syns vel det er koselig å få hjem en full mann når barna våkner på morgenkvisten ?

Nuvel - det er ikke så farlig, syns jeg - om gubben har hatt det innmari gøy -det unner jeg han -og han meg. Men vi gir hverandre beskjed om tid og sted.

Skrevet

Der har jeg vært mange ganger kan du tro. Jeg syns du har rett til å reagere på dette.

Gjest Labandama
Skrevet

Åh,kjenner meg igjen i dette ja! Men vi har også en sånn regel om at ingen av oss drar på nachspiel når vi er ute alene,uten den andre.

Og det koster ikke mye å sende ei melding å gi bedskjed om slikt til den man er glad i så den som sitter hjemme slipper å bekymre seg eller tenke for mye på når han kommer hjem.

Ren respekt syns nå jeg...

Gjest Shira12
Skrevet

Er det bare jeg som ikke blir sint? Eller reagerer?

Han vet jeg setter pris på en melding, men som oftes så sover jeg og hører ikke at mobilen piper.

Det skjer jo ikke ofte da, og jeg kan godt gjøre det samme, selv om jeg alltid sender en mld da.

Men vi er jo alle forskjellige :o)

Gjest fregnefjes
Skrevet

Mannen min kom hjem kl 5 men det var greit siden jeg viste om det.Hadde jeg ikke vist det og ikke fått noen mld hadde jeg vært forbannet ja

Gjest Labandama
Skrevet

Han vet jeg setter pris på en melding, men som oftes så sover jeg og hører ikke at mobilen piper.

Det skjer jo ikke ofte da, og jeg kan godt gjøre det samme, selv om jeg alltid sender en mld da.

Handler jo litt om prinsippet også da....

_Er_ jo ikke vanskelig å gi bedskjed slik at den andre slipper å undre heller da....

Uansett om man ligger å sover å ikke hører det piper likssom...

Hadde satt pris på det uansett jeg i hvertfall...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, sånn går det når mannfolka aldri får lov til å gå på fest. :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg reagerer ikke på dette. Synes ikke kl. 7 om morran er grufullt seint å komme hjem etter en *skikkelig* fest.

Skrevet

Jeg hadde blitt sint om natta, og vært en bitchy kjæreste på telefonen ;)

Følte meg forresten veldig konservativ og snusfornuftig her. Jeg er ung, har ikke barn, men jeg orker aldri nachspiel til klokka 7 om morgenen. Brrr.

Gjest Marres
Skrevet

Flere ganger at sambo ikke har kommet hjem før utpå morgene, men da har han sagt fra før han dro at det kanskje kunne komme til å bli sent + sent mel i løet av natten og sagt fra (en søøøt en, har jeg lær han :)) Må vel sies at denne ordningen ikke ble satt i gang før en gang han ikke kom hjem før kl 15 og jeg hadde vært oppe i 7 timer, rimelig hysterisk/sint/redd/paranoid osv. Da hadde han bare mista tlf og nøkler og sovet i hagen...hehe...kan le av det den dag i dag, men var helt forferdelig når det stå på. Så nå har vi lært oss at det å gi beskjed koster svært lite, men gjør at vi unngår mye bråk :)

Skrevet

Jeg hadde blitt sint, for jeg syns det er en selvfølge at man gir beskjed hvis man skal være borte hele natten. Det er helt greit for meg at han er borte til neste dag, men jeg vil altså ha beskjed. Det er jo så lite bry å sende en tekstmelding, såpass hensyn må man kunne ta.

Skrevet

Jeg hadde blitt sint, for jeg synes det er en selvfølge at man sier når man kommer hjem. Hadde kjæresten min blitt borte hele natten og jeg ikke kunne får kontakt med ham, hadde jeg blitt bekymret.

Gjest Shira12
Skrevet

Handler jo litt om prinsippet også da....

_Er_ jo ikke vanskelig å gi bedskjed slik at den andre slipper å undre heller da....

Uansett om man ligger å sover å ikke hører det piper likssom...

Hadde satt pris på det uansett jeg i hvertfall...

Er jo det jeg sier at vi alle er forskjellige! :o)

Jeg stoler på han, og han må gjerne feste til langt på morrakvisten innimellom for min del. Blir det langt utpå dag, hadde jeg ringt.

Men dette er jo noe de som er i forholdet må bli enige om, finne ut hva som passer, er jo ikke mening i at en skal være bekymret, da blir det fort sur stemning dessverre.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg reagerer ikke på dette. Synes ikke kl. 7 om morran er grufullt seint å komme hjem etter en *skikkelig* fest.

En skikkelig fest varer gjerne så lenge :o)

Jeg skal på festival neste helg, og da blir det slik festing :o) *gleder meg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...