Gå til innhold

Har jeg rett til å bli sint?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

En skikkelig fest varer gjerne så lenge :o)

Jeg skal på festival neste helg, og da blir det slik festing :o) *gleder meg*

Oh yeah! :)

Jeg har også lyst til å ta meg en fest neste helg, det er år og dag siden jeg har festa!

Hvor skal du på festival, da? Festival er gøy! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Oh yeah! :)

Jeg har også lyst til å ta meg en fest neste helg, det er år og dag siden jeg har festa!

Hvor skal du på festival, da? Festival er gøy! :D

Vel, jeg skal på Ungkarsfestival jeg :o) Med sambo med meg, he he.

Kjenner en del folk som bor der, og vi er en hel gjeng som reiser, så det er venneaspektet som er viktigest her, ikke hva vi skal på.

Jeg gleder meg vilt til og ikke ha noen andre planer enn og feste og tulle, og ikke ha noen plan! :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel, jeg skal på Ungkarsfestival jeg :o) Med sambo med meg, he he.

Kjenner en del folk som bor der, og vi er en hel gjeng som reiser, så det er venneaspektet som er viktigest her, ikke hva vi skal på.

Jeg gleder meg vilt til og ikke ha noen andre planer enn og feste og tulle, og ikke ha noen plan! :o)

Herlig! :)

Dere får kose dere masse, og ta en skål for meg også! ;)

Gjest annen anonym
Skrevet

Jeg synes det er for sent, særlig når man har barn. Samboeren min kom en gang hjem i 6-tiden, og ungene våkner i den tiden. Jeg vil ikke at de skal se ham så full.

Gjest Shira12
Skrevet

Herlig! :)

Dere får kose dere masse, og ta en skål for meg også! ;)

Takk, skal skåle i vei jeg :o)

Gjest signatura
Skrevet

Du har rett til å bli sint fordi han ikke gav deg beskjed! Det skal en alltid gjøre til de en bor sammen med, når en blir lenger vekk enn forventet. Enten det er dag eller natt!

Får vi beskjed, så blir vi ikke sure heller, ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...