Gjest Labandama Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 ....på at edderkopper dør i støvsugeren?? Nettopp støvsuga opp den største og styggeste edderkoppen jeg har sett enda i år allefall... Dør den når den blir støvsugd? *grøss* 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Kan du ikke ta ut posen og kaste den, for å være helt sikker? 0 Siter
Aryane Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har en venninne som påstår å ha lest at edderkopper ikke overlever turen inn i støvsugeren, men jeg stoler ikke på det, jeg må se at den faktisk er død før jeg klarer å slå meg til ro. Edderkopper er grusomme skapninger! 0 Siter
muriel Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei, den ligger der inne og livnærer seg av alle de epitelcellene, fluene og matrestene du har støvsugd tidligere. Når den blir så stor at det begynner å bli trangt, kommer den krypende ut igjen... Seriøst: Har ikke peiling. Dersom den ikke slo seg ihjel, lever den nok ei stund ihvertfall. Steng utgangen med en bit tørkepapir som du putter inn ytterst. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg støvsugde opp flere fluer en gang. De kom ut igjen.. 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Kan du ikke ta ut posen og kaste den, for å være helt sikker? Så stor som den eddekoppen var,så kommer den kanskje ut i gjen da ja....HJEEEEELP!!! Jeg tør ikke ta ut posen nå vel,den er jo der inne....hva om den plutselig kommer å løper opp armen min!!!!!!! Og papir i enden er også skummelt, hva om den biter?? *frysninger og skjelvinger* 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Tror jeg ville latt støvsugeren stått på i noen minutter, slik at jeg hadde vært sikker på at den hadde blitt drept av "suget".... har også hørt at de ikke tåler trykket ved å bli støvugd, derfor lar jeg støvsugeren stå på litt ekstra... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 *grøsser* Når sambo støvsuger de opp, jeg tør ikke, så tar han litt papir i enden så de ikke kravler ut igjen. Jeg derimot, om jeg ser en og ikke har noen i nærheten, sprayer med noe inseksdrependes middel, og gnir meg i hendene mens de ligger og får en pinefull død! *ond* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Støvsug litt sand eller stein SAMMEN med edderkoppen! Og rist litt på selve støvsugeren etterpå. Det burde vel gjøre susen. Ellers funker "ute av syne ute av sinn".. eller..? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Så stor som den eddekoppen var,så kommer den kanskje ut i gjen da ja....HJEEEEELP!!! Jeg tør ikke ta ut posen nå vel,den er jo der inne....hva om den plutselig kommer å løper opp armen min!!!!!!! Og papir i enden er også skummelt, hva om den biter?? *frysninger og skjelvinger* Hva om du løfter hele støvsugeren med ut til en offentlig søppelplass, eller står opp tidlig en morgen og venter til søppelbilen kommer... og ber noen som jobber der om å ta ut støvsugerposen for deg? 0 Siter
Aryane Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Du kan jo tømme en pose tørre erter eller tilsvarende på gulvet, så støvsuger du det opp og håper på at den blir bombadert.... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hva om du løfter hele støvsugeren med ut til en offentlig søppelplass, eller står opp tidlig en morgen og venter til søppelbilen kommer... og ber noen som jobber der om å ta ut støvsugerposen for deg? Eller bare kaste hele støvsugeren? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Eller bare kaste hele støvsugeren? Da ville jeg vel heller ringt politiet eller gått til en dyrelege først hehe ja! Gå til en dyrelege med støvsugeren din!! Selvsagt!!! Der vil de løse problemet for deg ganske kjapt!! Treffer du på en hyggelig veterinær så får du det gratis også 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Da ville jeg vel heller ringt politiet eller gått til en dyrelege først hehe ja! Gå til en dyrelege med støvsugeren din!! Selvsagt!!! Der vil de løse problemet for deg ganske kjapt!! Treffer du på en hyggelig veterinær så får du det gratis også Gå til dyrlegen for å få avlivet edderkoppen? 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hva om du løfter hele støvsugeren med ut til en offentlig søppelplass, eller står opp tidlig en morgen og venter til søppelbilen kommer... og ber noen som jobber der om å ta ut støvsugerposen for deg? Innen den tiden må vel edderkoppen allerede ha kommet ut hvis den er interessert i det vel? hehe.... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei, den ligger der inne og livnærer seg av alle de epitelcellene, fluene og matrestene du har støvsugd tidligere. Når den blir så stor at det begynner å bli trangt, kommer den krypende ut igjen... Seriøst: Har ikke peiling. Dersom den ikke slo seg ihjel, lever den nok ei stund ihvertfall. Steng utgangen med en bit tørkepapir som du putter inn ytterst. ææææææææææææææææææsj!!! *skjelve* :S 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 *grøsser* Når sambo støvsuger de opp, jeg tør ikke, så tar han litt papir i enden så de ikke kravler ut igjen. Jeg derimot, om jeg ser en og ikke har noen i nærheten, sprayer med noe inseksdrependes middel, og gnir meg i hendene mens de ligger og får en pinefull død! *ond* ..hva med å spraye insektsmiddel inn i støvsugeren (mens den går)? Burde vel få giften inn i posen og drepe det motbydelige kreket?? :| 0 Siter
Piraye Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Støvsug litt sand eller stein SAMMEN med edderkoppen! Og rist litt på selve støvsugeren etterpå. Det burde vel gjøre susen. Ellers funker "ute av syne ute av sinn".. eller..? Evt "ute av syne, og hvor i hel***** ble det av den lille djevelen??" *grøss/panikk* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Sett slangen i den andre enden på støvsugeren. Lukk opp vinduet og blås ut innholdet i støvsugeren. Da blir du kvitt alt i posen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 ..hva med å spraye insektsmiddel inn i støvsugeren (mens den går)? Burde vel få giften inn i posen og drepe det motbydelige kreket?? :| Det er godt mulig, det hadde jeg ikke tenkt på. Nå har jeg sentralstøvsuger, så da er vel ikke faren så stor for at den kravler ut, slangen er jo kjempelang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.