Gå til innhold

Kan jeg få en garanti....

Anbefalte innlegg

Gjest Labandama
Skrevet

....på at edderkopper dør i støvsugeren??

Nettopp støvsuga opp den største og styggeste edderkoppen jeg har sett enda i år allefall...

Dør den når den blir støvsugd?

*grøss*

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Kan du ikke ta ut posen og kaste den, for å være helt sikker?

Skrevet

Jeg har en venninne som påstår å ha lest at edderkopper ikke overlever turen inn i støvsugeren, men jeg stoler ikke på det, jeg må se at den faktisk er død før jeg klarer å slå meg til ro.

Edderkopper er grusomme skapninger!

Skrevet

Nei, den ligger der inne og livnærer seg av alle de epitelcellene, fluene og matrestene du har støvsugd tidligere. Når den blir så stor at det begynner å bli trangt, kommer den krypende ut igjen...

Seriøst: Har ikke peiling. Dersom den ikke slo seg ihjel, lever den nok ei stund ihvertfall. Steng utgangen med en bit tørkepapir som du putter inn ytterst.

Skrevet

Jeg støvsugde opp flere fluer en gang. De kom ut igjen..

Gjest Labandama
Skrevet

Kan du ikke ta ut posen og kaste den, for å være helt sikker?

Så stor som den eddekoppen var,så kommer den kanskje ut i gjen da ja....HJEEEEELP!!!

Jeg tør ikke ta ut posen nå vel,den er jo der inne....hva om den plutselig kommer å løper opp armen min!!!!!!!

Og papir i enden er også skummelt, hva om den biter??

*frysninger og skjelvinger*

Gjest glaice
Skrevet

Tror jeg ville latt støvsugeren stått på i noen minutter, slik at jeg hadde vært sikker på at den hadde blitt drept av "suget".... har også hørt at de ikke tåler trykket ved å bli støvugd, derfor lar jeg støvsugeren stå på litt ekstra...

Gjest Shira12
Skrevet

*grøsser*

Når sambo støvsuger de opp, jeg tør ikke, så tar han litt papir i enden så de ikke kravler ut igjen.

Jeg derimot, om jeg ser en og ikke har noen i nærheten, sprayer med noe inseksdrependes middel, og gnir meg i hendene mens de ligger og får en pinefull død! *ond*

Gjest trultemor26
Skrevet

Støvsug litt sand eller stein SAMMEN med edderkoppen! Og rist litt på selve støvsugeren etterpå. Det burde vel gjøre susen.

Ellers funker "ute av syne ute av sinn".. eller..?

Gjest a survivor
Skrevet

Så stor som den eddekoppen var,så kommer den kanskje ut i gjen da ja....HJEEEEELP!!!

Jeg tør ikke ta ut posen nå vel,den er jo der inne....hva om den plutselig kommer å løper opp armen min!!!!!!!

Og papir i enden er også skummelt, hva om den biter??

*frysninger og skjelvinger*

Hva om du løfter hele støvsugeren med ut til en offentlig søppelplass, eller står opp tidlig en morgen og venter til søppelbilen kommer... og ber noen som jobber der om å ta ut støvsugerposen for deg?

Skrevet

Du kan jo tømme en pose tørre erter eller tilsvarende på gulvet, så støvsuger du det opp og håper på at den blir bombadert....

Gjest trultemor26
Skrevet

Hva om du løfter hele støvsugeren med ut til en offentlig søppelplass, eller står opp tidlig en morgen og venter til søppelbilen kommer... og ber noen som jobber der om å ta ut støvsugerposen for deg?

Eller bare kaste hele støvsugeren? ;)

Gjest a survivor
Skrevet

Eller bare kaste hele støvsugeren? ;)

Da ville jeg vel heller ringt politiet eller gått til en dyrelege først :)

hehe ja! Gå til en dyrelege med støvsugeren din!!

Selvsagt!!! Der vil de løse problemet for deg ganske kjapt!! Treffer du på en hyggelig veterinær så får du det gratis også :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Da ville jeg vel heller ringt politiet eller gått til en dyrelege først :)

hehe ja! Gå til en dyrelege med støvsugeren din!!

Selvsagt!!! Der vil de løse problemet for deg ganske kjapt!! Treffer du på en hyggelig veterinær så får du det gratis også :)

Gå til dyrlegen for å få avlivet edderkoppen?

Gjest Labandama
Skrevet

Innen den tiden må vel edderkoppen allerede ha kommet ut hvis den er interessert i det vel? hehe....

Gjest sol etter regn
Skrevet

Nei, den ligger der inne og livnærer seg av alle de epitelcellene, fluene og matrestene du har støvsugd tidligere. Når den blir så stor at det begynner å bli trangt, kommer den krypende ut igjen...

Seriøst: Har ikke peiling. Dersom den ikke slo seg ihjel, lever den nok ei stund ihvertfall. Steng utgangen med en bit tørkepapir som du putter inn ytterst.

ææææææææææææææææææsj!!! *skjelve* :S

Gjest sol etter regn
Skrevet

*grøsser*

Når sambo støvsuger de opp, jeg tør ikke, så tar han litt papir i enden så de ikke kravler ut igjen.

Jeg derimot, om jeg ser en og ikke har noen i nærheten, sprayer med noe inseksdrependes middel, og gnir meg i hendene mens de ligger og får en pinefull død! *ond*

..hva med å spraye insektsmiddel inn i støvsugeren (mens den går)? Burde vel få giften inn i posen og drepe det motbydelige kreket?? :|

Skrevet

Støvsug litt sand eller stein SAMMEN med edderkoppen! Og rist litt på selve støvsugeren etterpå. Det burde vel gjøre susen.

Ellers funker "ute av syne ute av sinn".. eller..?

Evt "ute av syne, og hvor i hel***** ble det av den lille djevelen??" *grøss/panikk*

Mista nikket
Skrevet

Sett slangen i den andre enden på støvsugeren. Lukk opp vinduet og blås ut innholdet i støvsugeren. Da blir du kvitt alt i posen.

Gjest Shira12
Skrevet

..hva med å spraye insektsmiddel inn i støvsugeren (mens den går)? Burde vel få giften inn i posen og drepe det motbydelige kreket?? :|

Det er godt mulig, det hadde jeg ikke tenkt på.

Nå har jeg sentralstøvsuger, så da er vel ikke faren så stor for at den kravler ut, slangen er jo kjempelang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...