Gjest har litt... Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Til dere jenter/damer.... Har dere mye/lite hår i rumpesprekken? Og hva gjør dere i såfall med det? Barberer? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Er det noe galt med hår også nå? 0 Siter
Gjest Samfunnskritiker Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Tar det bort! Tar seg best ut det syns jeg. 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Er det noe galt med hår også nå? Nei er ikke det jeg sier. Flott med hår......hehe men poenget mitt var om det er flere av damene/jentene som har hår i sprekken. For jeg har nemmlig litt,å lurte på om det faktisk er ok å ha litt hår der også,eller om det er ekkelt. Skjønner?? Hva gutta mener osv... Du får tenke litt på det da sikkert......?? 0 Siter
Gjest m/høvel.. Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er forholdsvis tynt behåret nedentil, men bak i rompa syns jeg det det er en del... Kanskje fordi det er et mindre område enn på musa.. Men ja, jeg tar det vekk - 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei er ikke det jeg sier. Flott med hår......hehe men poenget mitt var om det er flere av damene/jentene som har hår i sprekken. For jeg har nemmlig litt,å lurte på om det faktisk er ok å ha litt hår der også,eller om det er ekkelt. Skjønner?? Hva gutta mener osv... Du får tenke litt på det da sikkert......?? Helt klart best uten. "......................................" 0 Siter
Gjest bort med det Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Tar det samtidig som jeg barberer resten 0 Siter
Gjest har også.... Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg tror de fleste har hår der. Jeg har erfart at for å få vekk alt, må jeg bruke hårfjerningskrem. 0 Siter
flisa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg tror de fleste har hår der. Jeg har erfart at for å få vekk alt, må jeg bruke hårfjerningskrem. Det hørtes vondt ut! 0 Siter
Gjest har også.... Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det hørtes vondt ut! Det er det ikke. Man bare smører på, venter fem ti minutter, og skraper av hele sullamitten. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei er ikke det jeg sier. Flott med hår......hehe men poenget mitt var om det er flere av damene/jentene som har hår i sprekken. For jeg har nemmlig litt,å lurte på om det faktisk er ok å ha litt hår der også,eller om det er ekkelt. Skjønner?? Hva gutta mener osv... Du får tenke litt på det da sikkert......?? Takk. 0 Siter
Gjest spandex Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har litt jeg som alle andre, og jeg skal ta det ETTER at typen har drevet med akrobatikk for å få bort sitt først. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jezizzzz det har jeg aldri tenkt no på. Takk for tipset! Skal se til å få fjærna det også...;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nei er ikke det jeg sier. Flott med hår......hehe men poenget mitt var om det er flere av damene/jentene som har hår i sprekken. For jeg har nemmlig litt,å lurte på om det faktisk er ok å ha litt hår der også,eller om det er ekkelt. Skjønner?? Hva gutta mener osv... Du får tenke litt på det da sikkert......?? Det er ikke ok å ha hår der. Få det vekk. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det hørtes vondt ut! Og så ta på seg G-streng, så er det tid for bredbent gange. Er ikke det nok, så bytt ut med piggtråd. Det er viktig at de er hårløse når de skal sole seg inni der, med en fyrstikkeske i sprekken for å holde rompebollene fra hverandre så sola kommer helt inn. *har plutselig ikke lyst på mer pizza* 0 Siter
flisa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Og så ta på seg G-streng, så er det tid for bredbent gange. Er ikke det nok, så bytt ut med piggtråd. Det er viktig at de er hårløse når de skal sole seg inni der, med en fyrstikkeske i sprekken for å holde rompebollene fra hverandre så sola kommer helt inn. *har plutselig ikke lyst på mer pizza* hoho 0 Siter
keinstein Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 hoho Kan de ikke finne på noe annet å skrive om når folk spiser? Uææææ 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg fletter det. Det er mye penere enn å ha det utslått. 0 Siter
flisa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Kan de ikke finne på noe annet å skrive om når folk spiser? Uææææ Nå ble jeg sulten - og har bare gamle rundstykker på benken -.sukk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.