Gå til innhold

Hår i rumpesprekken...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mm, det blir veldig stilig med rettetang, men det sliter sånn på håret. Bruker du noen spesiell balsam? Selv sverger jeg til en skikkelig hårkur en gang i uka.

Bruker bare produkter fra frisøren, ellers blir håret så flisete. Det er det flaueste jeg vet, for alle jeg kjenner har så glatt og velstelt hår i rumpesprekken.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Mrs. Wallace

5

• bugge -jenta

4

• Ugga Bugga

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må gjerne bruke det i fantasiene dine. ;o)

*blunker forførerisk*

Er litt usikker på om ikke det vil virke mot sin hensikt....:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Bruker bare produkter fra frisøren, ellers blir håret så flisete. Det er det flaueste jeg vet, for alle jeg kjenner har så glatt og velstelt hår i rumpesprekken.

Velstelt hår er kvinnens pryd.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Velstelt hår er kvinnens pryd.

Så sant, så sant.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg er glad kjæresten min ikke er som SDD. Det hadde vært slitsomt å måtte fjerne hår fra alle kroppens avkroker daglig hvis man skulle ha håp om litt hanky pank. Jeg har bedre ting å bruke tid og penger på enn å fjerne hår.

Enig. Min har et veldig avslappet forhold til slikt. Heldigvis. Men jeg er jo jente da, så sommer og barberhøvel, for mitt vedkommende, hører sammen.

Men ikke hele kroppen hver bidige dag.

Måtte hatt endel "burkanetter" skulle jeg slått meg sammen med SDD:o) Eller vært naturlig hårløs, men vel, det er jeg ikke da.

Kanskje vi bør foreslå et eksponeringskurs for ham? Kan jeg tåle en hårete tarantella,(etter min araknofobi) bør han tåle ei hårete, lita mus o:)

Skrevet

Enig. Min har et veldig avslappet forhold til slikt. Heldigvis. Men jeg er jo jente da, så sommer og barberhøvel, for mitt vedkommende, hører sammen.

Måtte hatt endel "burkanetter" skulle jeg slått meg sammen med SDD:o) Eller vært naturlig hårløs, men vel, det er jeg ikke da.

Kanskje vi bør foreslå et eksponeringskurs for ham? Kan jeg tåle en hårete tarantella,(etter min araknofobi) bør han tåle ei hårete, lita mus o:)

Ha ha, ja, hvis vi poster bilder av hårete kvinner hver dag på DOL, så vil han etter hvert venne seg til det :)

Skrevet

#Kan jeg tåle en hårete tarantella,(etter min araknofobi) bør han tåle ei hårete, lita mus#

*Skratter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...