Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Mm, det blir veldig stilig med rettetang, men det sliter sånn på håret. Bruker du noen spesiell balsam? Selv sverger jeg til en skikkelig hårkur en gang i uka. Bruker bare produkter fra frisøren, ellers blir håret så flisete. Det er det flaueste jeg vet, for alle jeg kjenner har så glatt og velstelt hår i rumpesprekken. 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Du må gjerne bruke det i fantasiene dine. ;o) *blunker forførerisk* Er litt usikker på om ikke det vil virke mot sin hensikt....:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Bruker bare produkter fra frisøren, ellers blir håret så flisete. Det er det flaueste jeg vet, for alle jeg kjenner har så glatt og velstelt hår i rumpesprekken. Velstelt hår er kvinnens pryd. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Velstelt hår er kvinnens pryd. Så sant, så sant. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg er glad kjæresten min ikke er som SDD. Det hadde vært slitsomt å måtte fjerne hår fra alle kroppens avkroker daglig hvis man skulle ha håp om litt hanky pank. Jeg har bedre ting å bruke tid og penger på enn å fjerne hår. Enig. Min har et veldig avslappet forhold til slikt. Heldigvis. Men jeg er jo jente da, så sommer og barberhøvel, for mitt vedkommende, hører sammen. Men ikke hele kroppen hver bidige dag. Måtte hatt endel "burkanetter" skulle jeg slått meg sammen med SDD:o) Eller vært naturlig hårløs, men vel, det er jeg ikke da. Kanskje vi bør foreslå et eksponeringskurs for ham? Kan jeg tåle en hårete tarantella,(etter min araknofobi) bør han tåle ei hårete, lita mus o:) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Enig. Min har et veldig avslappet forhold til slikt. Heldigvis. Men jeg er jo jente da, så sommer og barberhøvel, for mitt vedkommende, hører sammen. Men ikke hele kroppen hver bidige dag. Måtte hatt endel "burkanetter" skulle jeg slått meg sammen med SDD:o) Eller vært naturlig hårløs, men vel, det er jeg ikke da. Kanskje vi bør foreslå et eksponeringskurs for ham? Kan jeg tåle en hårete tarantella,(etter min araknofobi) bør han tåle ei hårete, lita mus o:) Ha ha, ja, hvis vi poster bilder av hårete kvinner hver dag på DOL, så vil han etter hvert venne seg til det 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Enig. Min har et veldig avslappet forhold til slikt. Heldigvis. Men jeg er jo jente da, så sommer og barberhøvel, for mitt vedkommende, hører sammen. Men ikke hele kroppen hver bidige dag. Måtte hatt endel "burkanetter" skulle jeg slått meg sammen med SDD:o) Eller vært naturlig hårløs, men vel, det er jeg ikke da. Kanskje vi bør foreslå et eksponeringskurs for ham? Kan jeg tåle en hårete tarantella,(etter min araknofobi) bør han tåle ei hårete, lita mus o:) #Kan jeg tåle en hårete tarantella,(etter min araknofobi) bør han tåle ei hårete, lita mus# *Skratter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.