Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør du det fordi dette er ekstra krydder? Eller fordi typen din ikke tenner deg tilstrekkelig?:)

Hm.. begge deler. Som regel er jeg bare der i øyeblikket, tenker at nå har jeg sex, dette er jævlig deilig, osv, og som regel tenner jo den jeg har sex med meg.

Men det hender iblant ved dårlig sex, at jeg fantaserer om andre settinger eller personer for å bli kåtere. Og noen ganger, selv om sexen er bra, hender det jeg tenker på en spesiell som jeg aldri helt har glemt.

Annonse

Gjest fantasier

Hm.. begge deler. Som regel er jeg bare der i øyeblikket, tenker at nå har jeg sex, dette er jævlig deilig, osv, og som regel tenner jo den jeg har sex med meg.

Men det hender iblant ved dårlig sex, at jeg fantaserer om andre settinger eller personer for å bli kåtere. Og noen ganger, selv om sexen er bra, hender det jeg tenker på en spesiell som jeg aldri helt har glemt.

Godt å høre:)

Jeg er vant til å fantasere når jeg onanerer, og bruker ofte disse fantasiene for å nå

"høyden". Dette selv om samboeren tenner meg:) Kan også fantasere om ham i andre situasjoner, så det er ikke det at han ikke tenner meg nok.

Selvsagt er jeg mest tilstede, men skal jeg få orgasme må jeg nesten alltid fantasere.Gjerne om trekant, der vi begge er med:)

Fantaserer dere menn også?

Får ikke håpe det er noe galt med meg, hehe:)

Gjest Princess Peach

Jeg er vant til å fantasere når jeg onanerer, og bruker ofte disse fantasiene for å nå

"høyden". Dette selv om samboeren tenner meg:) Kan også fantasere om ham i andre situasjoner, så det er ikke det at han ikke tenner meg nok.

Selvsagt er jeg mest tilstede, men skal jeg få orgasme må jeg nesten alltid fantasere.Gjerne om trekant, der vi begge er med:)

Har det på samme måte som deg. :)

Samme her, bruker samme fantasier enten jeg er alene eller skal komme noen vei med partner. Men han er jo tildels med i de fantasiene da (og det kan kanskje ikke kalles fantasi hvis det faktisk har hendt :). Resten er stort sett inntrykk fra ting jeg har sett, lest, eller konstruert i eget hode.

Gjest Evina

Hadde ikke greid å tenke på en annen mens jeg hadde kikket og hatt sex med mannen min.. Da hadde jeg følt meg utro. For da vil man vel egentlig ha noen andre enn den man har sex med?

Å fantasere om man er et annet sted o.l. synes jeg er annerledes enn å bli kåt på en annen person når kjæresten tror det faktisk er han som tenner damen..

Annonse

Dette er nok helt vanlig ja. Fantaserer jeg også - ikke akkurat om en annen mann enn kjæresten min, men kan fantasere om litt kinky settinger og at han innehar andre roller enn han har.....

Gjest No way Hosey

Ikke i det hele tatt.

For meg så blir det "merkelig" å tenke på andre når man har god sex med den man elsker.

Kanskje ville det hendt om jeg hadde hatt enkvelds eller noe, når en ikke har særlig følelser for den man har sex med? Aner ikke.

Men fantasier om andre personer når jeg har sex med min utvalgte, no way.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...