Gå til innhold

Lysestake eller t lyseholder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal takke for en T lys holder. Hva heter det? Er det en lysestake eller heter den en T lyseholder? Eller noe helt annet?

Takk for svar, jo raskere jo bedre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville skrevet lysestake, selv om jeg vet det kanskje ikke blir helt rett. Er jo noe som heter t-lys holder, så du kan sikkert bruke det også. :-)

Skrevet

Jeg ville kalt det en telysholder hvis det er en sånn "kopplignende" sak til å ha telyset nedi.

(En stake er jo en stake.)

Og husk at det heter telys og ikke T lys.

Skrevet

Jeg ville kalt det en telysholder hvis det er en sånn "kopplignende" sak til å ha telyset nedi.

(En stake er jo en stake.)

Og husk at det heter telys og ikke T lys.

Takk! Det så jo mye riktigere ut med en gang man skrev te og ikke T... Og jeg kan ikke fordra skrivefeil når jeg skriver! Da reddet du denne.

;)

Skrevet

Takk! Det så jo mye riktigere ut med en gang man skrev te og ikke T... Og jeg kan ikke fordra skrivefeil når jeg skriver! Da reddet du denne.

;)

:-) Det var da en hyggelig tilbakemelding å få.

Skrevet

Det heter jo telys fordi man brukte dem i tevarmere -en beholder som man satte tekannen på -som skulle holde teen varm. Jeg hadde en sånn - men den ble knust..... http://images.google.com/images?q=teawarmer&hl=no

sånne

Jeg hadde også en sånn (ingen av de som er avbildet her, da), og jeg skal da jemmen ha min ennå ett eller annet sted.

Men aner ikke hvor. :)

Skrevet

Jeg hadde også en sånn (ingen av de som er avbildet her, da), og jeg skal da jemmen ha min ennå ett eller annet sted.

Men aner ikke hvor. :)

MIn var i krem og gammelrosa - med blomster på - jeg brukte den til blomsteroppsats.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...