Gjest vektnedgang Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Kan for lite veskeinntak være en grunn til at man ikke går ned i vekt? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Man binder iallfall vann i kroppen når man ikke drikker nok. Prøv å få i deg to liter om dagen, minst. 0 Siter
Gjest vektnedgang Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Man binder iallfall vann i kroppen når man ikke drikker nok. Prøv å få i deg to liter om dagen, minst. Jeg må begynne å prøve det. Det er irriterende at de siste kiloene ikke vil vekk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg må begynne å prøve det. Det er irriterende at de siste kiloene ikke vil vekk. Har du slanket deg lenge? Det er mulig du har kommet til en vektterskel da. 0 Siter
Gjest vektnedgang Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Har du slanket deg lenge? Det er mulig du har kommet til en vektterskel da. Noen måneder nå. Jeg skulle ned 7 kg, men har bare klart 3 kg foreløpig. Jeg har veid målet mitt før, og jeg er fortsatt ung, så jeg tror nok det skal gå til slutt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Noen måneder nå. Jeg skulle ned 7 kg, men har bare klart 3 kg foreløpig. Jeg har veid målet mitt før, og jeg er fortsatt ung, så jeg tror nok det skal gå til slutt. Ok, det kan stoppe opp av og til av forskjellige grunner, det er kjedelig, men det er da det er mest grunn til å bare stå på. Prøv å drikk mye vann, så kanskje det løsner. Lykke til. 0 Siter
Gjest vektnedgang Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ok, det kan stoppe opp av og til av forskjellige grunner, det er kjedelig, men det er da det er mest grunn til å bare stå på. Prøv å drikk mye vann, så kanskje det løsner. Lykke til. Det håper jeg! Takk for svar! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det håper jeg! Takk for svar! Bare hyggelig. Du kan jo også prøve å variere kaloriinntaket ditt litt fra dag til dag, for å prøve å "lure" kroppen, så den ikke blir vant til det samme hver dag. Prøv også å trene mer, det virker iallfall supert på meg. Husk at du må drikke et glass vann ekstra for hver kaffe/te-kopp du drikker, for kaffe og te er vanndrivende. 0 Siter
Gjest vektnedgang Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Bare hyggelig. Du kan jo også prøve å variere kaloriinntaket ditt litt fra dag til dag, for å prøve å "lure" kroppen, så den ikke blir vant til det samme hver dag. Prøv også å trene mer, det virker iallfall supert på meg. Husk at du må drikke et glass vann ekstra for hver kaffe/te-kopp du drikker, for kaffe og te er vanndrivende. Jeg prøver å "lure" kroppen av og til. Kanskje jeg burde begynne mer med det. Trening bør jeg også bli litt flinkere til, selv om jeg trener en del. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg prøver å "lure" kroppen av og til. Kanskje jeg burde begynne mer med det. Trening bør jeg også bli litt flinkere til, selv om jeg trener en del. Flott! Stå på, du. 0 Siter
Tonette Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 I en peirode drakk jeg nesten ingenting fordi jeg ikke ville tisse på jobb. Det var så håpløst å gå på do der. Jeg la veldig på meg i den perioden, og ei venninne sa til meg at det dummeste jeg kunne gjøre var å la vær å drikke. Så hvis du drikker lite så kan det være en årsak til at du ikke går ned i vekt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er fort gjort å forveksle sult og tørst, sånn at man spiser mer enn man trenger hvis man drikker for lite. 0 Siter
Gjest vektnedgang Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er fort gjort å forveksle sult og tørst, sånn at man spiser mer enn man trenger hvis man drikker for lite. Det har du sikkert rett i. 0 Siter
Gjest vektnedgang Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 I en peirode drakk jeg nesten ingenting fordi jeg ikke ville tisse på jobb. Det var så håpløst å gå på do der. Jeg la veldig på meg i den perioden, og ei venninne sa til meg at det dummeste jeg kunne gjøre var å la vær å drikke. Så hvis du drikker lite så kan det være en årsak til at du ikke går ned i vekt. Godt å høre. Så er det jo lett å gjøre noe med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.