Gå til innhold

OFFSIDE!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Råvær
Skrevet

*ler* ser forsvarspillere som STOPPER OPP og rekker hånden i været og skal være dommer :P

Kjipt for dem neste gang dommern ikke er enig ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan ikke alle bare stoppe opp og gå og ta seg en øl istedet?

Gjest Råvær
Skrevet

haha, skulle jeg likt og ha sett ja :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

haha, skulle jeg likt og ha sett ja :)

Bedre enn de fjomsene som driver og løper etter en ball. Har de virkelig ikke råd til å kjøpe en ball til hver, slik at de slipper å krangle om den ene hele tida? ;)

Skrevet

Bedre enn de fjomsene som driver og løper etter en ball. Har de virkelig ikke råd til å kjøpe en ball til hver, slik at de slipper å krangle om den ene hele tida? ;)

Endelig en med riktig syn på fotball. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Endelig en med riktig syn på fotball. :-)

*high five* :D

Skrevet

Da Vålerenga var på sin høyde (60-tallet?) sier historien at keeperen gikk og kjøpte seg en pølse midt i en kamp.

Skrevet

Da Vålerenga var på sin høyde (60-tallet?) sier historien at keeperen gikk og kjøpte seg en pølse midt i en kamp.

*lol*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe. Var det Jokke fra Pondus, eller? :)

Gjest Råvær
Skrevet

Det er for mange jenter her!!! :P

Gjest Råvær
Skrevet

Det er for mange jenter her!!! :P

Neida, jeg tar det tilbake :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida, jeg tar det tilbake :)

Skal du ha juling? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...