Gjest alkoholiker Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 jeg må se i øynene at jeg har et alkoholproblem. jeg drikker altfor mye når jeg er alene hjemme. Nå skal det bli slutt på å drikke alkohol, men jeg er usikker på om jeg klarer det. 0 Siter
Gjest Aleneboer Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Vet hvordan det er. Men det er ikke så lett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Du har kommet et langt skritt videre ved bare å innrømme at du har et alkoholproblem. Kjempebra! Dette fikser du, enten ved egen hjelp eller ved hjelp utenfra! Lykke til:-) 0 Siter
mynaeve Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er mye lettere å slutte hvis du forteller om problemet til noen. En god venn? Og husk, selv om du skulle sprekke´en gang, så kan du fortsatt slutte. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Dette fikser du, nå du først har innsett problemet. Kontakt noen som har viten om alkoholproblemer og kan hjelpe deg videre! 0 Siter
Hansi25 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Dette klarer du! Cold turkey er vell greia. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det må vel finnes en alkoholtelefon eller noe sånt som kan være til støtte og hjelp? Mye er gjort ved at du selv har innsett at du har et problem da, det er tøft av deg! Lykke til!! 0 Siter
Gjest Alkoholhater Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har en mann i samme situasjon. Å fikse dette alene er ikke enkelt. Det har han prøvd MAAAANGE ganger. Nå har han oppsøkt lege og fått Antabus. (Tabletter som gjør det syk om du drikker). I tillegg har han fått henvisning til Sosialmedisinsk Poliklinikk. Han har ikke fått time der enda, så jeg venter i spenning. Så det er hjelp å få. Dette er et stort samfunnsproblem, og fastlegen din kan helt sikkert bidra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.