Gå til innhold

alkoholproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest alkoholiker
Skrevet

jeg må se i øynene at jeg har et alkoholproblem. jeg drikker altfor mye når jeg er alene hjemme. Nå skal det bli slutt på å drikke alkohol, men jeg er usikker på om jeg klarer det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Aleneboer
Skrevet

Vet hvordan det er. Men det er ikke så lett.

Gjest togli
Skrevet

Du har kommet et langt skritt videre ved bare å innrømme at du har et alkoholproblem. Kjempebra!

Dette fikser du, enten ved egen hjelp eller ved hjelp utenfra!

Lykke til:-)

Skrevet

Det er mye lettere å slutte hvis du forteller om problemet til noen. En god venn?

Og husk, selv om du skulle sprekke´en gang, så kan du fortsatt slutte.

Skrevet

Dette fikser du, nå du først har innsett problemet. Kontakt noen som har viten om alkoholproblemer og kan hjelpe deg videre!

Gjest gomle
Skrevet

Det må vel finnes en alkoholtelefon eller noe sånt som kan være til støtte og hjelp? Mye er gjort ved at du selv har innsett at du har et problem da, det er tøft av deg! Lykke til!!

Gjest Alkoholhater
Skrevet

Jeg har en mann i samme situasjon. Å fikse dette alene er ikke enkelt. Det har han prøvd MAAAANGE ganger.

Nå har han oppsøkt lege og fått Antabus. (Tabletter som gjør det syk om du drikker). I tillegg har han fått henvisning til Sosialmedisinsk Poliklinikk.

Han har ikke fått time der enda, så jeg venter i spenning.

Så det er hjelp å få. Dette er et stort samfunnsproblem, og fastlegen din kan helt sikkert bidra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...