Gjest trultemor26 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg fikk en litt ekkel tekstmelding i går fra 1987. Er dette noe gratis meldingstjeneste eller noe? Sto ikkenoe på slutten av meldingen heller, f.eks nettsted eller noe sånn som er vanlig fra gratis-tjenester. Noen som vet? Dette var ingen reklame-tekstmelding altså bare for å gjøre det helt klart. 0 Siter
mynaeve Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er kanskje andre som bruker samme nummeret, men NRK bruker 1987. Man kan feks abonnere på værmeldinger ved å sende en melding til dette nummeret. 0 Siter
Hansi25 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er kanskje andre som bruker samme nummeret, men NRK bruker 1987. Man kan feks abonnere på værmeldinger ved å sende en melding til dette nummeret. Sto "jeg vil slikke deg" Så kan være Bernander som har lyst på Oralsex med min kjære. Hmmm.. tøft.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.