Gå til innhold

Er han kjekk?

Anbefalte innlegg

Gjest Escola
Skrevet

Så er Nicole Kidman smidd i hymens lenker igjen da, og kom dermed eksmann Tom Cruise i forkjøpet. Jeg så det offisielle brudebildet av paret som ligger ute på nettet...og Kidman ser fantastisk flott ut - som alltid! Ettersom hun tidligere var gift med en av verdens kjekkeste menn (hvem har ikke hatt veggene tapetsert med Tom Cruise-plakater i ungdommen!), er det selvsagt naturlig å gjøre en liten evaluering av kjekkas-statusen til Nicoles nye ektemann, Keith Urban.

Er han kjekk?, og i så fall hvor kjekk? (på en skala fra 1-10!). Kom igjen nå, jenter! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes ikke han er kjekk. Han er vel ikke stygg heller. Men om 1 er stygg og 10 er Ohlala, synes jeg han er en 4'er.

Gjest Violsa
Skrevet

han er kjekk..

mye kjekkere enn tom cruise. Han ser ut som en MANN.

Ikke en femiklatt pudding som tom cruise

Gjest Tante P
Skrevet

han er kjekk..

mye kjekkere enn tom cruise. Han ser ut som en MANN.

Ikke en femiklatt pudding som tom cruise

Nå er faktisk Tom kjent for å være en av de tøffeste gutta i hollywood... sammenlignet med sånne som Clint Eastwood etc.

Så det at du ser tøff ut, betyr ikke noe særlig..

Skrevet

Mmm, absolutt en godbit. En åtter. Slår Tom Cruise ned i støvlene.

bugge -jenta
Skrevet

Mmm, absolutt en godbit. En åtter. Slår Tom Cruise ned i støvlene.

Og det skal ikke mye til, den lille galne spjælingen.

Gjest gomle
Skrevet

Synes han ser sexy ut på de bildene jeg har sett av ham. Absolutt myyye bedre enn fjollete Tom Cruise!

Skrevet

Nei, æsj. Han havner på en 2'er for min del. Tom Cruise havner på minussiden. Han har jeg aldri klart trynet på.

Skrevet

Har knapt sett ham, men Tom Cruise var en av min store fjortis-crush... Jeg var helt fortapt.

Men med oppførselen hans de siste åra har jeg endret bittelitt oppfatning, gitt.. Nutcase!

mariaflyfly
Skrevet

Har knapt sett ham, men Tom Cruise var en av min store fjortis-crush... Jeg var helt fortapt.

Men med oppførselen hans de siste åra har jeg endret bittelitt oppfatning, gitt.. Nutcase!

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Skrevet

En 10'er! Synger flott gjør han også - har plata!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...