Gå til innhold

Er han kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tom Cruise har jeg aldri hatt noe særlig sans for. Han er jo splitter pine sprø. Den nye mannen til Kidman vet jeg knapt hvem er. Bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom Cruise har jeg aldri hatt noe særlig sans for. Han er jo splitter pine sprø. Den nye mannen til Kidman vet jeg knapt hvem er. Bilde?

OK, nå har jeg sett på noen av linkene nedover her. Han er ikke vond å se på.

bugge -jenta
Skrevet

Nei, æsj. Han havner på en 2'er for min del. Tom Cruise havner på minussiden. Han har jeg aldri klart trynet på.

Sååå enig. Mannen min er seriøst myyyee kjekkere, bortsett fra den dårlige hårklippen han har for tida.

Rota seg inn i feil utenlandsk sjappe.

Dessuten er han så liten. Det kan jo ikke han noe for men han er jo mindre enn meg.

Skrevet

Sååå enig. Mannen min er seriøst myyyee kjekkere, bortsett fra den dårlige hårklippen han har for tida.

Rota seg inn i feil utenlandsk sjappe.

Dessuten er han så liten. Det kan jo ikke han noe for men han er jo mindre enn meg.

Han var alt for glatt for meg. De skal være litt mer mandige da. Og den lille, ekle skjegg-dærten på haka! Æææææsj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...