Gå til innhold

FU: Hvilken hår- og øyefarge har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest dkjaløfjkdlf
Skrevet

Hver gang det er slike undersøkelser så får jeg følelsen av at noen skal sjekke et spesielt nick eller noe.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

4

• tonie

3

• Snorkfrøken

2

• bugge -jenta

2

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Hvitt hår og røde øyne.

*skremt*

Skrevet

Naturlig?

Mørkblond naturlig, men farger håret rødt, og har gjort det de siste 4 årene...

blå-grå øyne eller no sånn

Skrevet

Grønne øyne, hårfargen varierer etter årstidene, akkurat nå er den mellomblond som er min naturlige farge, med lyse striper. Om vinteren er jeg gjerne rødlig med cognacstriper.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Grønne øyne, hårfargen varierer etter årstidene, akkurat nå er den mellomblond som er min naturlige farge, med lyse striper. Om vinteren er jeg gjerne rødlig med cognacstriper.

Er du slomsete med konjakken om vinteren? ;)

Skrevet

Er du slomsete med konjakken om vinteren? ;)

Hehe........cognac er en "mannedrikk", jeg bruker det til å stripe hår...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har lyst hår som jeg farger enda lysere, og brune øyne.

:-)

Skrevet

Mørkebrunt hår og grønne øyne fra naturens side, men jeg jukser med både hår og øyne rett som det er.

Solsikkefrø
Skrevet

Jeg har egentlig helt lyst hår, men har farget det svart. Så jeg har svart kjempe langt hår og blå øyne.

er forøvrig drittlei av langt svart hår, så jeg har lyst å klippe meg nå!

Skrevet

Hver gang det er slike undersøkelser så får jeg følelsen av at noen skal sjekke et spesielt nick eller noe.

Jeg også.

Hvorfor skulle noen ellers ha interesse av å vite hårfargen eller øyenfargen til meddebattantene? Og hvorfor svarer vi på det?

Skrevet

Blå øyne. Hårfargen varierer fra rødbrunt til sort ;)

Skrevet

Jeg også.

Hvorfor skulle noen ellers ha interesse av å vite hårfargen eller øyenfargen til meddebattantene? Og hvorfor svarer vi på det?

Interessant spørsmål det siste der:-) Jeg svarer på utrolig mye dustete uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Eller, jeg kan vel, men det krever at jeg setter meg ned og analyserer meg selv og er dønn ærlig og kritisk...

Meget mulig at du har rett i at innskriveren er ute etter fargene til SDD eller noen, men det første jeg tenkte var at her er det vel ei berte som sitter og lurer på om ikke akkurat hennes farger er litt utenom det vanlige. Eller noe i den duren.

Skrevet

Interessant spørsmål det siste der:-) Jeg svarer på utrolig mye dustete uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Eller, jeg kan vel, men det krever at jeg setter meg ned og analyserer meg selv og er dønn ærlig og kritisk...

Meget mulig at du har rett i at innskriveren er ute etter fargene til SDD eller noen, men det første jeg tenkte var at her er det vel ei berte som sitter og lurer på om ikke akkurat hennes farger er litt utenom det vanlige. Eller noe i den duren.

Det kan godt hende. Men da hadde det vel vært bedre å spørre hva folk synes om den noe spesielle hårfargen enn å legge ut en FU.

Hvis man lurer på hva slags hårfarge "folk flest" har, er det jo bare å se seg om på gata.

Skrevet

Det kan godt hende. Men da hadde det vel vært bedre å spørre hva folk synes om den noe spesielle hårfargen enn å legge ut en FU.

Hvis man lurer på hva slags hårfarge "folk flest" har, er det jo bare å se seg om på gata.

Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det tungvint? Det blir som med de som skriver lange innlegg her for å finne ut noe det hadde tatt dem et halvt minutt å google fram:-)

Gjest ghsfsgfgs
Skrevet

Jeg også.

Enig. Jeg har sluttet å svare på slike undersøkelser for lenge siden. Synes det er så ofte undersøkelser ala hvor gammel er du, hvor mange barn har du, har du gutter eller jenter. Jeg får mistanke om en baktanke med slike undersøkelser, med en gang.

Skrevet

Enig. Jeg har sluttet å svare på slike undersøkelser for lenge siden. Synes det er så ofte undersøkelser ala hvor gammel er du, hvor mange barn har du, har du gutter eller jenter. Jeg får mistanke om en baktanke med slike undersøkelser, med en gang.

Ja, det tenker jeg også.

Men av en eller annen syk grunn får man lyst til å svare allikevel, jeg vet ikke hvorfor.

Jeg har ihvertfall null interesse av hva de andre har svart, og bryr meg katten om hva slags øyenfarge dolerne har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...