Gå til innhold

Boikott av israelske varer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Løper naturligvis ikke rundt og boikotter verken det ene eller det andre.

Og folk som boikotter appelsiner glemmer vel gjerne at de har Israel i PC-en sin.

Skrevet

Ikke jeg. Jeg synes boikott er noe tull. Men jeg kjøper helst norske/danske varer når det kan fås (mat).

Gjest palestineren
Skrevet

Løper naturligvis ikke rundt og boikotter verken det ene eller det andre.

Og folk som boikotter appelsiner glemmer vel gjerne at de har Israel i PC-en sin.

Hvem har Israel i PC'n sin?

Gjest palestineren
Skrevet

Ikke jeg. Jeg synes boikott er noe tull. Men jeg kjøper helst norske/danske varer når det kan fås (mat).

Det kan være vanskelig å kjøpe norsk/danske appelsiner

Skrevet

Det kan være vanskelig å kjøpe norsk/danske appelsiner

Så kjøper jeg dem de har i butikken. Den butikken jeg handler oftest i har som regel spanske eller greske appelsiner så vidt jeg husker.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg støtter

Jeg støtter palestinernes sak. Det gjorde jeg ikke for mange år siden, men jeg er kommet til å gjøre det.

Men jeg har ikke stor tro på boikotting. D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvem har Israel i PC'n sin?

Alle med Intel-prosessorer. Altså de aller fleste.

Det er mye annet innen data også. Du har helt sikkert noe fra Israel i PC-en din du også.

Gjest knarp
Skrevet

Ikke jeg. Israel har rett til å forsvare seg mot palestinsk terror.

Om det hadde vært mulig, hadde jeg boikottet palestinske varer. Men de produserer jo ingenting, så det er umulig.

Gjest Morsk
Skrevet

Hvorfor skulle man det? For i stedt å bruke pengene på og sponse norske og danske flagg som du og dine likesinnede kan tenne på og skjende?

Skrevet

Jeg kjøper poteter fra Israel uansett kilopris - bare på gjørs.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes Israel oppfører seg som et rasshøl av en stat, men vet ikke om det funker noe særlig med boikott. Dessuten ner det vanskelig å boikotte konsekvent og rettferdig. En har blod på fingerne nesten hva en gjør. Men jeg prøver å unngå å kjøpe varer jeg vet jeg det er noe ved, og som jeg ikke MÅ ha.

Jeg unngår å kjøpe fra Israel når jeg er klar over at varene er derifra, selvom det selvsagt ikk fungerer for noe i det hele tatt.

Skrevet

Jeg støtter boikott av "palestina" i sin helhet, og stemmer å jevne hele det helvetes terroristreiret med jorda og lage parkeringsplass. Det er en del av verden som ikke har noen annen funksjon enn å være en verkebyll - ingenting positivt for noe som helst.

".............................................."

Skrevet

Jeg synes Israel oppfører seg som et rasshøl av en stat, men vet ikke om det funker noe særlig med boikott. Dessuten ner det vanskelig å boikotte konsekvent og rettferdig. En har blod på fingerne nesten hva en gjør. Men jeg prøver å unngå å kjøpe varer jeg vet jeg det er noe ved, og som jeg ikke MÅ ha.

Jeg unngår å kjøpe fra Israel når jeg er klar over at varene er derifra, selvom det selvsagt ikk fungerer for noe i det hele tatt.

Det fungerer motsatt, og du straffer det israelske folk for noe myndighetene gjør.

Synes du forresten palestina på noe område er bedre enn israel? I såfall er jeg nyskjerrig på hvor?

"............................................."

Skrevet

Alle med Intel-prosessorer. Altså de aller fleste.

Det er mye annet innen data også. Du har helt sikkert noe fra Israel i PC-en din du også.

Nå ødela du både dagen og resten av uken for den stakkars idioten :-)

"..........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå ødela du både dagen og resten av uken for den stakkars idioten :-)

Det tror jeg. Han svarte i hvert fall ikke mer. Blei vel helt satt ut. :)

Skrevet

Jeg støtter palestinernes sak. Det gjorde jeg ikke for mange år siden, men jeg er kommet til å gjøre det.

Men jeg har ikke stor tro på boikotting. D

En "sak" som uten unntak innebærer å drepe sivile kvinner og barn (de er jo "jøder", og dermed "undermennesker"), og et land som velger verdens desiderst største og ondeste terroristorganisasjon (_prøv_ å finne noen som står bak mer ondskap...) til regjering - ja, det er litt av en "sak" å støtte. Sånne folk vil vi ha flere av i verden...

"............................................."

Skrevet

Det tror jeg. Han svarte i hvert fall ikke mer. Blei vel helt satt ut. :)

Han sitter vel og leter etter jøder i pc-kabinettet, tenker jeg :-)

"............................................"

Skrevet

Palestina ble nok urettferdig behandlet på minst ett tidspunkt. Hvem har ikke blitt det i den delen av verden? Men de mistet ethvert krav på sympati når de reagerte med å starte en årelang terroristkrig mot sivile. Alle araberlandene som deltok, selv om de kanskje ble urettferdig behandlet da staten israel ble opprettet, sa fra seg all rett til å bli behandlet som saklige parter i saken idet de umiddelbart og automatisk gikk til krig mot israel.

Palestina har for tiden sagt fra seg alle rettigheter til å bli behandlet som en rettskafen stat ved å velge en organisasjon som overhodet ikke står for noe annet enn terror, som regjering.

Uansett hva israel gjør, så skal det jævli mye til før de kommer opp på palestinas nivå av jævelskap med det første.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...