Gjest Grønnskolling Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hei! Jeg forsøker meg på et lite dataspørsmål her - selv om jeg vel strengt tatt ikke riktig vet om jeg er i stand til å forklare problemstillingen (jeg er ganske grønn når det gjelder data!). Saken er som følger: før hadde jeg et symbol nede på verktøylinja mi (ved siden av start-knappen, neders på skjermen!) hvor jeg kunne trykke for å komme tilbake til det opprinnelige skjermbildet (og dermed slippe å lukke alle vinduer når jeg vil tilbake til dette, og er på nett!). Nå har dette symbolet dessverre forsvunnet (jeg har nok slettet det ved en feiltagelse!), og nå er spørsmålet hvordan i alle dager jeg kan få opprettet dette igjen. Noen som vet? 0 Siter
keinstein Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Bruk heller Alt-Tab for å bytte mellom vinduer. 0 Siter
Hansi25 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Sikker på at du ikke bare har fått lagt inn et nytt program der? Du har sikkert 3 iconer der. Ved siden av dem har du to piler, der ligger resten. Trykk på den og flere kommer opp. Da kan du trekke den ned til de 3 som vises hele tiden. Sjekk det først 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Du har ikke en liten pil til høyre der ved start da, at den ligger gjemt? Syns også det er praktisk å klikke på en for å minimere alle hvis jeg skal til skrivebordet, så hvis du ikke finner tilbake til denne knappen så går det an å høyreklikke på den linjen så får du opp et valg hvor det står "vis skrivebordet". Ikke like enkelt som knappen, men enklere enn å minimere alle vinduene. 0 Siter
Gjest Grønnskolling Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Du har ikke en liten pil til høyre der ved start da, at den ligger gjemt? Syns også det er praktisk å klikke på en for å minimere alle hvis jeg skal til skrivebordet, så hvis du ikke finner tilbake til denne knappen så går det an å høyreklikke på den linjen så får du opp et valg hvor det står "vis skrivebordet". Ikke like enkelt som knappen, men enklere enn å minimere alle vinduene. Hei! Takk for svar! Det er nok dessverre ingen pil som peker til høyre noe sted her (jeg har alle symbolene mine synlige!)...så skrivebordsymbolet er nok dermed slettet! :-( Det var for så vidt nyttig det du sa om at man kan trykke på "vis skrivebord"... men så lettvint som den knappen jeg hadde tidligere er det jo ikke. Du har altså ingen formening om hvordan man kan opprette denne knappen igjen? Det må jo være mulig på en eller annen måte, tror du ikke? 0 Siter
Gjest Grønnskolling Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Sikker på at du ikke bare har fått lagt inn et nytt program der? Du har sikkert 3 iconer der. Ved siden av dem har du to piler, der ligger resten. Trykk på den og flere kommer opp. Da kan du trekke den ned til de 3 som vises hele tiden. Sjekk det først Hei! Takk for svar! :-) Det er nok dessverre ingen piler å trykke på - jeg har valgt at alle de syv symbolene mine skal være synlige. 0 Siter
Hansi25 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hei! Takk for svar! Det er nok dessverre ingen pil som peker til høyre noe sted her (jeg har alle symbolene mine synlige!)...så skrivebordsymbolet er nok dermed slettet! :-( Det var for så vidt nyttig det du sa om at man kan trykke på "vis skrivebord"... men så lettvint som den knappen jeg hadde tidligere er det jo ikke. Du har altså ingen formening om hvordan man kan opprette denne knappen igjen? Det må jo være mulig på en eller annen måte, tror du ikke? Trykker du på startmenyen så skal den være nesten øverst der. Bare å trekke den ned dit du vil ha den. Den kopierer seg. 0 Siter
Gjest Grønnskolling Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Trykker du på startmenyen så skal den være nesten øverst der. Bare å trekke den ned dit du vil ha den. Den kopierer seg. Hmm...jeg klarer ikke å finne det jeg. Kanskje det er slettet der også? 0 Siter
Hansi25 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hmm...jeg klarer ikke å finne det jeg. Kanskje det er slettet der også? Er litt usikker jeg. Nå skal jeg se film så skal lete litt etterpå. Imens kan du bruke Windowstast og D. Den funker på samme måte. 0 Siter
Gjest Grønnskolling Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Er litt usikker jeg. Nå skal jeg se film så skal lete litt etterpå. Imens kan du bruke Windowstast og D. Den funker på samme måte. Okey! :-) Du får ha god filmfornøyelse! 0 Siter
citoyen Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg vet ikke hvordan du får tilbake ikonet, men du kan trykke Windowstast-d for samme funksjon 0 Siter
Hansi25 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Okey! :-) Du får ha god filmfornøyelse! Virker som Microsoft bare har lagt den der. Har du sletta den så har man visst sletta den :S Vellvell. Hvis det får deg til å føle deg bedre så er vi to nå uten den Fila heter Skrivebord.scf så den kan kopieres fra en annen pc til C:\Documents and Settings\Administrator\Programdata\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch. Men det er kansje litt pes hvis man er litt grønn på området. Ctrl D duger det også da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.