Gjest Ikke gorilla Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er en gutt på 17 år som har begynt å få skjegg, og lurer på om det er "farlig" å barbere vekk de dunene man har på kinnet? Jeg har hørt at hvis man barberer vekk disse, så kommer det bare større og tykkere dun/hår tilbake på samme sted. Jeg har lite lyst til å se ut som en gorilla. Noen som kan hjelpe meg med svar? 0 Siter
Hansi25 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ehrm. Når jeg var 17 så barberte jeg av all lyst for å prøve å få skjeggvekst i full fart. Folk er forskjellige gitt. Men neida, kommer ikke megafeite svarte hår ut om du barberer deg. Blir litt hardere bare. Og jeg lover deg. Polsk barnebart herjer ikke med damene. *25 med dotter av skjegg her og der* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ehrm. Når jeg var 17 så barberte jeg av all lyst for å prøve å få skjeggvekst i full fart. Folk er forskjellige gitt. Men neida, kommer ikke megafeite svarte hår ut om du barberer deg. Blir litt hardere bare. Og jeg lover deg. Polsk barnebart herjer ikke med damene. *25 med dotter av skjegg her og der* "Polsk barnebart herjer ikke med damene." *LOL* Nei, det er sikkert og visst. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det kommer jo skjegg da dummen ;-) Blir ikke akkurat noen gorilla, du blir mann :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ehrm. Når jeg var 17 så barberte jeg av all lyst for å prøve å få skjeggvekst i full fart. Folk er forskjellige gitt. Men neida, kommer ikke megafeite svarte hår ut om du barberer deg. Blir litt hardere bare. Og jeg lover deg. Polsk barnebart herjer ikke med damene. *25 med dotter av skjegg her og der* Hihi, polsk barnabart. Helt klart ingen vinner hos damene nei :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.