Gå til innhold

indianermusikk

Gjest hun som nedlegger bøfler

Anbefalte innlegg

Gjest hun som nedlegger bøfler
Skrevet

Jeg trenger noe indianermusikk til en greie, er det noen som har noe å anbefale? Vet om Enigma-return to innocense, men har de andre låter og? Eller er det andre som har indianer-aktig musikk? (trenger ikke å være med vokal).

Videoannonse
Annonse
Gjest veldig bra indianer musikk!
Skrevet

The sound of the indian spirit...nature dreams.

Skrevet

Enigma er vel ikke akkurat indianer-aktig :-) Men jeg vet om en sang som gikk mye på radio i samme periode som Enigma, det var indianer-chanting eller hva det heter, men hva gruppa heter har jeg glemt.

Sangen het noe på et stammespråk eller noe, med undertittel "Na-na-hey". Prøver å søke på nettet nå, men har ikke funnet noe foreløpig. Kunne tenke meg å mimre litt, nemlig. :-)

Skrevet

The sound of the indian spirit...nature dreams.

Er det den med svart-hvitt-bilde av en indianerhøvding (?) på coveret? Fikk så lyst å finne igjen sangen jeg tenker på, den heter noe med Na-na-hey..

Gjest veldig bra indianer musikk
Skrevet

Er det den med svart-hvitt-bilde av en indianerhøvding (?) på coveret? Fikk så lyst å finne igjen sangen jeg tenker på, den heter noe med Na-na-hey..

Denne er brun på coveret..

Men tror sangen du mener er -Ananau- den er kjempefin og veldig bra rytme i.

Skrevet

Buffy Saint Marie?

Hun har flere fine sanger. "Goodnight" bl.a.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...