Gjest hun som nedlegger bøfler Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg trenger noe indianermusikk til en greie, er det noen som har noe å anbefale? Vet om Enigma-return to innocense, men har de andre låter og? Eller er det andre som har indianer-aktig musikk? (trenger ikke å være med vokal). 0 Siter
Gjest veldig bra indianer musikk! Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 The sound of the indian spirit...nature dreams. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Enigma er vel ikke akkurat indianer-aktig :-) Men jeg vet om en sang som gikk mye på radio i samme periode som Enigma, det var indianer-chanting eller hva det heter, men hva gruppa heter har jeg glemt. Sangen het noe på et stammespråk eller noe, med undertittel "Na-na-hey". Prøver å søke på nettet nå, men har ikke funnet noe foreløpig. Kunne tenke meg å mimre litt, nemlig. :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 The sound of the indian spirit...nature dreams. Er det den med svart-hvitt-bilde av en indianerhøvding (?) på coveret? Fikk så lyst å finne igjen sangen jeg tenker på, den heter noe med Na-na-hey.. 0 Siter
Gjest veldig bra indianer musikk Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Er det den med svart-hvitt-bilde av en indianerhøvding (?) på coveret? Fikk så lyst å finne igjen sangen jeg tenker på, den heter noe med Na-na-hey.. Denne er brun på coveret.. Men tror sangen du mener er -Ananau- den er kjempefin og veldig bra rytme i. 0 Siter
cec5 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Buffy Saint Marie? Hun har flere fine sanger. "Goodnight" bl.a. 0 Siter
Gjest lang link Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=cdartisttitle&searchstring=music+of+the+native+american+indian&page=search&pa=search&go.x=24&go.y=3 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Her er albumet jeg snakket om, hvertfall :-) http://www.play.com/Music/CD/4-/902570/Chants_And_Dances_Of_The_Native_Americans/Product.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.