Gå til innhold

Hva er viktigst av dette for deg

Anbefalte innlegg

Gjest ikkeviktig
Skrevet

Gjerne svar fra mannfolk her:

Hva er viktigst for deg:

Jobb eller samboer?

Videoannonse
Annonse
Gjest STI Tac
Skrevet

For et spørsmål!!! Aner at det ligger noe bak.

Selvsagt er kjæresten viktigst.

På den annen side: Dersom hun hadde satt et urimelig ultimatum, hadde jeg valgt jobben. Ikke fordi en jobb er viktigere enn en kjæreste, men fordi jeg ikke kunne levd med en dame som satte slike krav.

Gjest Persille
Skrevet

Det kommer vel an på i hvilken sammenheng?

Det er viktigere for meg å ha en jobb, enn å ha en samboer - jeg må jo ha inntekt.

Det er viktigere for meg at jeg har tid å tilbringe med familien min (les samboer) enn å bruke all tid på jobben.

Noen jobber er viktigere enn andre jobber.

Noen ganger MÅ man prioritere jobben, f.eks periodevis som før store tilbud skal leveres, før årsavslutning, etc.

SÅ - det kommer helt an på hva vi snakker om her.

Gjest hos oss
Skrevet

Hvis jeg har en jobb og en ektefelle/samboer, så ville selvsagt partneren være viktigst.

står jeg (nyutdannet) uten jobb eller kjæreste, er selvsagt det å skaffe seg job viktigst.

Gjest ikkeviktig
Skrevet

For et spørsmål!!! Aner at det ligger noe bak.

Selvsagt er kjæresten viktigst.

På den annen side: Dersom hun hadde satt et urimelig ultimatum, hadde jeg valgt jobben. Ikke fordi en jobb er viktigere enn en kjæreste, men fordi jeg ikke kunne levd med en dame som satte slike krav.

Samboer mener jobben kommer foran meg. De som jobber der kommer foran meg fordi de kan bety noe for fremtiden hans i firmaet. Det sosiale på jobben er vikigere enn meg. Han er med på ALT av frivilige arrangementer, fremfor å være sammen med meg. Han jobber MYE overtid. Og tid sammen meg meg regner han som å sove sammen om natten. Noe jeg mener ikke er tid sammen (på en måte) siden vi sover. Jeg vil ha kvalitetstid.

Han mener jeg er den eneste som mener dette, at samboer er viktigere. Jeg er så frrustreert....

Skrevet

Viktigst for meg er

ungene

pappa'n til ungene

jobben.

På den annen side må jeg jo ha jobb for å sørge for at ungene har det bra, så da henger det jo sammen på et vis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...