Gjest ikkeviktig Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Gjerne svar fra mannfolk her: Hva er viktigst for deg: Jobb eller samboer? 0 Siter
Gjest STI Tac Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 For et spørsmål!!! Aner at det ligger noe bak. Selvsagt er kjæresten viktigst. På den annen side: Dersom hun hadde satt et urimelig ultimatum, hadde jeg valgt jobben. Ikke fordi en jobb er viktigere enn en kjæreste, men fordi jeg ikke kunne levd med en dame som satte slike krav. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det kommer vel an på i hvilken sammenheng? Det er viktigere for meg å ha en jobb, enn å ha en samboer - jeg må jo ha inntekt. Det er viktigere for meg at jeg har tid å tilbringe med familien min (les samboer) enn å bruke all tid på jobben. Noen jobber er viktigere enn andre jobber. Noen ganger MÅ man prioritere jobben, f.eks periodevis som før store tilbud skal leveres, før årsavslutning, etc. SÅ - det kommer helt an på hva vi snakker om her. 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hvis jeg har en jobb og en ektefelle/samboer, så ville selvsagt partneren være viktigst. står jeg (nyutdannet) uten jobb eller kjæreste, er selvsagt det å skaffe seg job viktigst. 0 Siter
Gjest ikkeviktig Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 For et spørsmål!!! Aner at det ligger noe bak. Selvsagt er kjæresten viktigst. På den annen side: Dersom hun hadde satt et urimelig ultimatum, hadde jeg valgt jobben. Ikke fordi en jobb er viktigere enn en kjæreste, men fordi jeg ikke kunne levd med en dame som satte slike krav. Samboer mener jobben kommer foran meg. De som jobber der kommer foran meg fordi de kan bety noe for fremtiden hans i firmaet. Det sosiale på jobben er vikigere enn meg. Han er med på ALT av frivilige arrangementer, fremfor å være sammen med meg. Han jobber MYE overtid. Og tid sammen meg meg regner han som å sove sammen om natten. Noe jeg mener ikke er tid sammen (på en måte) siden vi sover. Jeg vil ha kvalitetstid. Han mener jeg er den eneste som mener dette, at samboer er viktigere. Jeg er så frrustreert.... 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ingen av delene.. Svarer ungene, jeg:) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Viktigst for meg er ungene pappa'n til ungene jobben. På den annen side må jeg jo ha jobb for å sørge for at ungene har det bra, så da henger det jo sammen på et vis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.