Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Helt seriøse innlegg ble slettet... 0 Siter
Gjest Gud er ALT! Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ikke lov det nei tydeligvis! Lurer på om webmaster er antikrist... 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 La oss være fri fra kristendomsundervisning her da. Jeg diskuterer gjerne religion jeg men synes det kan være vanskelig å vise respekt skriftelig uten at folk blir grinete, det er mye lettere muntlig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ikke lov det nei tydeligvis! Lurer på om webmaster er antikrist... Han er bare oppspinn og en trøsteklut for folk som ikke kan ta konsekvensene av eget liv. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ikke lov det nei tydeligvis! Lurer på om webmaster er antikrist... Det er ganske alvorlig for et nettsted som ønsker å kalle seg seriøst dersom man ikke har lov til dette. For dette var et enkeltstående ikke-evangeliserende innlegg, som også andre fulgte opp på en seriøs måte. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Han er bare oppspinn og en trøsteklut for folk som ikke kan ta konsekvensene av eget liv. Jeg tror nå Jesus levde jeg da, men at historiene om han har .. vel, tatt _litt_ av, for å si det pent. :-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 La oss være fri fra kristendomsundervisning her da. Jeg diskuterer gjerne religion jeg men synes det kan være vanskelig å vise respekt skriftelig uten at folk blir grinete, det er mye lettere muntlig. Det var ikke undervisning. Det var en ytring om mitt personlige liv, på like linje med andre her som skriver om annet som opptar dem. 0 Siter
Gjest Gud er ALT! Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Han er bare oppspinn og en trøsteklut for folk som ikke kan ta konsekvensene av eget liv. Hvem er oppspinn? Gud eller antikrist? La nå folk tro på hva de vil da,man trenger ikke være enige,bare respektere hverandres tro/mening.. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Han er bare oppspinn og en trøsteklut for folk som ikke kan ta konsekvensene av eget liv. Er det DOL du prater om, eller kristendommen? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg tror nå Jesus levde jeg da, men at historiene om han har .. vel, tatt _litt_ av, for å si det pent. :-) Det var ikke Jesus liv mitt innlegg handlet om. Det var mitt eget liv, og hvordan troen på Jesus influerte på dette. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hvem er oppspinn? Gud eller antikrist? La nå folk tro på hva de vil da,man trenger ikke være enige,bare respektere hverandres tro/mening.. Og respekt innebærer ikke at man sletter slike innlegg, som faktisk var et seriøst innlegg. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det var ikke Jesus liv mitt innlegg handlet om. Det var mitt eget liv, og hvordan troen på Jesus influerte på dette. OK, jeg har ikke lest ditt innlegg, men svarte på Dorthes påstand om at Jesus er oppspinn.. :-) 0 Siter
Gjest Gud er ALT! Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er ganske alvorlig for et nettsted som ønsker å kalle seg seriøst dersom man ikke har lov til dette. For dette var et enkeltstående ikke-evangeliserende innlegg, som også andre fulgte opp på en seriøs måte. Enig,må være lov å diskutere tro...tro er ikke farlig. Bare man kunne respektere hverandres tro så... 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg tror nå Jesus levde jeg da, men at historiene om han har .. vel, tatt _litt_ av, for å si det pent. :-) Jeg tror at Jesus har levd og at han kanskje hadde litt usedvanlige evner men jeg tror ikke han er guddommelig og jeg er uenig i masse av det som står i bibelen. Kvinner skal tie i forsamlingen. Fysj ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg tror nå Jesus levde jeg da, men at historiene om han har .. vel, tatt _litt_ av, for å si det pent. :-) Det er visstnok bevist at Jesus levde. Om man tror på om han var Guds sønn eller ikke, er jo et personlig valg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det var ikke undervisning. Det var en ytring om mitt personlige liv, på like linje med andre her som skriver om annet som opptar dem. Men jeg synes du skal la være for du kan få svar du virkelig ikke liker ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er visstnok bevist at Jesus levde. Om man tror på om han var Guds sønn eller ikke, er jo et personlig valg. Det er klart. :-) 0 Siter
Gjest Gud er ALT! Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Og respekt innebærer ikke at man sletter slike innlegg, som faktisk var et seriøst innlegg. Det var respektsløst...spørr du meg... Man kan skrive om hår i rumpa,men ikke om Gud,hvor teit er det da? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg tror at Jesus har levd og at han kanskje hadde litt usedvanlige evner men jeg tror ikke han er guddommelig og jeg er uenig i masse av det som står i bibelen. Kvinner skal tie i forsamlingen. Fysj ;o) De fleste kristne i dag har heldigvis et "moderne" syn på Bibelen. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hvem er oppspinn? Gud eller antikrist? La nå folk tro på hva de vil da,man trenger ikke være enige,bare respektere hverandres tro/mening.. Jeg kan respektere andres religion men når noen begynner å snakke om antikrist da aner jeg at de er ute å kjøre. Ta ansvar for eget liv, det er ingen andre som gjør det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.