Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Er det DOL du prater om, eller kristendommen? Selvfølgelig prater jeg om kristendommen. 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 De fleste kristne i dag har heldigvis et "moderne" syn på Bibelen. :-) Menneskene har til enhver tid hatt den tidens "moderne" syn på Bibelen. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det var respektsløst...spørr du meg... Man kan skrive om hår i rumpa,men ikke om Gud,hvor teit er det da? Huff, nå måtte jeg le høyt, du har helt klart et poeng ;-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det var respektsløst...spørr du meg... Man kan skrive om hår i rumpa,men ikke om Gud,hvor teit er det da? "Man kan skrive om hår i rumpa,men ikke om Gud,hvor teit er det da?" Haha, nå måtte jeg le litt. Godt poeng, egentlig. Men saken er vel ikke at man ikke kan snakke om/diskutere religion her, men at trådstarter har startet maange tråder om det samme emnet. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ja, jeg oppdaget nå plutselig at hele tråden med "nettaviser" tidligere i dag, er blitt slettet. Hvorfor?, det aner jeg ikke.. Det er vel ikke Jesus og kristen tro det er noe galt med, men det er de som svarer og ikke respekterer at noen tror, som er roten til konflikt. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Men jeg synes du skal la være for du kan få svar du virkelig ikke liker ) Jeg takler svarene. 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg tror at Jesus har levd og at han kanskje hadde litt usedvanlige evner men jeg tror ikke han er guddommelig og jeg er uenig i masse av det som står i bibelen. Kvinner skal tie i forsamlingen. Fysj ;o) Bibelen forteller om en hendelse hvor noen kvinner plapret så mye at de forstyrret forsamlingen og Jesus sa "Ti stille dere kvinner, dere bør tie i forsamlingen". Dette har vært tolket i flere hundre år som at alle kvinner skulle tie i alle forsamlinger. Det står ikke i Bibelen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 De fleste kristne i dag har heldigvis et "moderne" syn på Bibelen. :-) Det finnes ikke noe moderne versjon av bibelen. Man kan ikke vrenge på det som står der fordi om man er uenig i det. Ting står ganske tydelig skrevet og å tolke det dithen man vil, synes jeg er ganske forkastelig ) Kvinner skal tie i forsamlingen, homofili er en dødsynd og abort er helt ulovlig. Jeg er ikke enig i det hele tatt. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ja, jeg oppdaget nå plutselig at hele tråden med "nettaviser" tidligere i dag, er blitt slettet. Hvorfor?, det aner jeg ikke.. Det er vel ikke Jesus og kristen tro det er noe galt med, men det er de som svarer og ikke respekterer at noen tror, som er roten til konflikt. Er dette et Åpent Forum eller er det ikke et Åpent Forum? 0 Siter
Gjest Gud er ALT! Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg kan respektere andres religion men når noen begynner å snakke om antikrist da aner jeg at de er ute å kjøre. Ta ansvar for eget liv, det er ingen andre som gjør det. Nå tror jeg det er du som er på tynn is,jeg har ALLTID tatt ansvar for mitt eget liv. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 "Man kan skrive om hår i rumpa,men ikke om Gud,hvor teit er det da?" Haha, nå måtte jeg le litt. Godt poeng, egentlig. Men saken er vel ikke at man ikke kan snakke om/diskutere religion her, men at trådstarter har startet maange tråder om det samme emnet. Mange om Jesus? Nei.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg takler svarene. Vær ikke sikker på det. Vi hadde et annet forum her før men det ble stengt pga at folk ikke taklet det. 0 Siter
Gjest Gud er ALT! Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Huff, nå måtte jeg le høyt, du har helt klart et poeng ;-) Godt det da 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nå tror jeg det er du som er på tynn is,jeg har ALLTID tatt ansvar for mitt eget liv. Jeg har også alltid tatt ansvar for mitt eget liv. Jeg vil ha meg frabedt andre som gjør det. Hadde jeg ikke tatt ansvar for mitt eget liv, så hadde jeg ikke sittet her idag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Bibelen forteller om en hendelse hvor noen kvinner plapret så mye at de forstyrret forsamlingen og Jesus sa "Ti stille dere kvinner, dere bør tie i forsamlingen". Dette har vært tolket i flere hundre år som at alle kvinner skulle tie i alle forsamlinger. Det står ikke i Bibelen. Hvordan vet du det da hvis det ikke står i bibelen ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nå tror jeg det er du som er på tynn is,jeg har ALLTID tatt ansvar for mitt eget liv. Og hva skal du med gud da? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Er dette et Åpent Forum eller er det ikke et Åpent Forum? "Er dette et Åpent Forum eller er det ikke et Åpent Forum?" Jeg ville rett-og-slett stilt spørsmålet til webmaster. En definisjon hadde vært interessant ja... 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hvordan vet du det da hvis det ikke står i bibelen ;o) Hva er det jeg vet som ikke står i bibelen????? 0 Siter
Gjest Gud er ALT! Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 "Man kan skrive om hår i rumpa,men ikke om Gud,hvor teit er det da?" Haha, nå måtte jeg le litt. Godt poeng, egentlig. Men saken er vel ikke at man ikke kan snakke om/diskutere religion her, men at trådstarter har startet maange tråder om det samme emnet. Vel...virket ikke som a survivor var så aktiv i den tråden,så det må være noe med at det gjalt Gud. Og Gud er tross alt et tema,langt viktigere enn hår i rumpa...spørr du meg. 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Vær ikke sikker på det. Vi hadde et annet forum her før men det ble stengt pga at folk ikke taklet det. Et annet forum om hva da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.