Gå til innhold

Er det ikke lov å skrive om Jesus her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knis, men siden det ikke finnes noen gud så er det bare bortkastet energi :o)

På søndager hørte jeg alltid kirkeklokkene, men da gjorde jeg noe -helt- annet enn å gå i kirken, og mye hyggeligere.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

28

• Prozak

19

• keinstein

9

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fiender trenger jeg ikke, for vennene mine er ille nok.

Det har du sannelig rett i. Jeg har noen fine eksempler på venneekseplarene jeg også selv om jeg har noen skikkelig venner og da :o)

Skrevet

På søndager hørte jeg alltid kirkeklokkene, men da gjorde jeg noe -helt- annet enn å gå i kirken, og mye hyggeligere.

Jeg har ikke vært i kirken siden eldstemann ble konfirmert og det er 10 år siden.

Skrevet

Jeg har ikke vært i kirken siden eldstemann ble konfirmert og det er 10 år siden.

Jesus har en høne å plukke med deg, Desuten skylder du mye kollekt.

Skrevet

Jesus har en høne å plukke med deg, Desuten skylder du mye kollekt.

Pøh, jeg skylder ikke han noen ting. Ingen ting å hente her :o)

Gjest a survivor
Skrevet

*plystre falskt og uskyldig*

Jeg prøver å etterligne folk som pisser i vannet, for de ser veldig uskyldige ut.

Kan du utdype? :)

Gjest a survivor
Skrevet

*plystre falskt og uskyldig*

Jeg prøver å etterligne folk som pisser i vannet, for de ser veldig uskyldige ut.

Sett at du ble tatt på fersken da... kan du forklare deg? :)

Gjest a survivor
Skrevet

Det har ikke slått deg at det kan ha noe med din spam-aktivitet de siste dagene å gjøre?

Min flooding er det riktigere å kalle det...

Men det er jo bare dere andre som må skrive mer heller da vettu!

mariaflyfly
Skrevet

Min flooding er det riktigere å kalle det...

Men det er jo bare dere andre som må skrive mer heller da vettu!

Flooding, spamming eller whatever...

Du kommuniserer jo ikke med andre enn deg sjøl, og bruker plass her inne til det. Selveksponering, kaller jeg det.

Gjest a survivor
Skrevet

Flooding, spamming eller whatever...

Du kommuniserer jo ikke med andre enn deg sjøl, og bruker plass her inne til det. Selveksponering, kaller jeg det.

Nå må du vel nyansere dette litt dah :) Jeg har skrevet en masse tråder der jeg har spurt om ting, og folk har svart som bare det!

Og så har jeg hatt dialoger med Prozac og mange andre...

Rett skal vel være rett?

Gjest gomle
Skrevet

Nei, jesus er ikke lov. Et sted må grensa gå! :-)

Skrevet

Nå må du vel nyansere dette litt dah :) Jeg har skrevet en masse tråder der jeg har spurt om ting, og folk har svart som bare det!

Og så har jeg hatt dialoger med Prozac og mange andre...

Rett skal vel være rett?

Og det at du har skrevet noe som ikke er piss, skal liksom gjøre at pisset du skriver ikke blir slettet? Du har ikke litt problemer med å forholde deg til "the fabric of reality", vel? :-)

"..........................................."

Skrevet

Ja, jeg oppdaget nå plutselig at hele tråden med "nettaviser" tidligere i dag, er blitt slettet.

Hvorfor?, det aner jeg ikke..

Det er vel ikke Jesus og kristen tro det er noe galt med, men det er de som svarer og ikke respekterer at noen tror, som er roten til konflikt.

Webmaster har hatt noen halv-psyke sletteorgier i det siste, av tråder hvor det ikke engang har vært tilløp til ufin opptreden av noen som helst. Og h*n nekter som vanlig å svare på direkte spørsmål om hvorfor. Det er bare å innfinne seg med :-)

"............................................."

Skrevet

Vær ikke sikker på det. Vi hadde et annet forum her før men det ble stengt pga at folk ikke taklet det.

Det var vel strengt tatt p.g.a sør og en liten håndfull andre, som aldri klarte å la være å holde seg saklig og la være å angripe personer. Disse individen er stort sett borte fra DOL nå, og jeg synes de burde åpne forumet igjen. Et religion/livssynsforum vil nødvendigvis få en del ytringer som blir fornærmende overfor andres holdninger/religion/syn, og sånn skal det være. Det skal _ikke_ være noen tabuer i forhold til saken i et slikt forum.

Skrevet

Det er feil. Vi tar kollektivt ansvar for hverandres liv.

Følg dette opp i ditt personlige liv. Bli en solidarisk person. Ikke være en egoist, på evig nytelsesjakt kun med omsorg for sine nærmeste.

Tullprat av groveste sort. Hverken du eller jeg tar noe som helst kollektivt ansvar for livet til andre enn noen gå som står oss nært. Generellt sett har vi sjelden annet enn empati, forståelse og sympati - vi hverken har eller utøver noe slags ansvar.

".............................................."

Gjest a survivor
Skrevet

Og det at du har skrevet noe som ikke er piss, skal liksom gjøre at pisset du skriver ikke blir slettet? Du har ikke litt problemer med å forholde deg til "the fabric of reality", vel? :-)

Jeg kommenterer ikke slike uttalelser.

Skrevet

Da er det vel på tide å forandre på det,eller vil du ha en kald og brutal verden,hvor egoisme råder?

Vi har en slik verden, og vi kommer _aldri_ til å få en annen verden.

".........................................."

Skrevet

Jeg kommenterer ikke slike uttalelser.

Det var ikke en uttalelse, men et direkte, konkret spørsmål. For å gjenta: Mener du at det faktum at du har skrevet NOE som ikke er flood/spam, så skal flod/spam-skrivingen din få stå?

"............................................"

Skrevet

Helt klart-ikke diskuterbart.

Men det må gå an å si hva man tror på,uten å bli uvenner,man kan tro på ulike ting,men fortsatt være venner.

Det er ekte vennskap :)

"Men det må gå an å si hva man tror på,uten å bli uvenner,man kan tro på ulike ting,men fortsatt være venner."

Men da må jo "dere" også tåle at jeg f.eks sier at det dere tror på, og kaller religion, er så meningsløst oppdiktet, oppspinn og et sammensurium av svada, at jeg kan ikke annet enn å riste på hodet av det? Og si at hjernevaskede, gærne etc. har det godt i sin "verden"? :-)

Skrevet

Ja hva skal jeg med Gud?

Siden Gud er den energien som gjennomstrømmer meg,kan jeg vel umulig klare å leve uten Gud/lys/kjærlighet/livskraft...osv...

Som sakt "kjært barn har mange navn"

Kan ikke leve uten Gud,forstår du?

Det er Gud som er energien som får hjertet mitt til å slå,når energien vender hjem,dør kroppen min...

Da vender sjelen hjem.mener du jeg skal gi slipp på livs-energien min?

Gud er energien som gjennomstrømmer ALT liv.

Dette høres litt for svada-scientologi-new-age ut, spør du meg. Ja, la oss bare overføre en konkret mal på hva vi vil, og tolke, endre og tilpasse etter hjertens lyst. Så blir alt så riktig og "logisk" :-)

"..............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...