Gå til innhold

Er det ikke lov å skrive om Jesus her?

Anbefalte innlegg

Gjest Gud er ALT!
Skrevet

1. Hva er det som gjør deg - som tror på en bestemt gud - bedre enn de som ikke tror på noen gud?

2. Hvorfor skal vi respektere og tro på deg mere enn de som ikke tror?

3. På hviket grunnlag skal vi ha mer tillit til dine formaninger og påstander?

4. Hvilke egenskaper eller evner har du fått - som har begynt å tro på en bestemt gud?

5. Hvorfor skal vi tro på dine formaninger framfor f eks en buddists formaninger og påstander?

6. Hvorfor er din gud bedre enn de andres gud?

SVAR:

1.Jeg er ikke bedre enn de som ikke tror på en bestemt Gud.

2.Jeg mener alle skal respekterest,enten de tror eller ei...

3.Dere trenger ikke ha tillit til mine påstander.

4.Tror ikke på en bestemt Gud og er ikke kristen,har hatt kontakt med Gud hele livet,men Guden er altomfattende,har mange navn...

5.Jeg heller mot buddhisme og esoterikske retninger,men ser ikke bort fra at andre "trosretninger" er inne på noe...

6.Det finnes ingen "min Gud",ser du hva jeg skriver under med?

Gud er Alt!

Det er bare en Gud,kjært barn har mange navn,jeg tror alle relgioner/trosretninger er flettet inn i hverandre,alt fører frem til det samme,den ene som ER....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

28

• Prozak

19

• keinstein

9

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gud er ALT!
Skrevet

Nå gir du deg. Se til å lese hva jeg skriver, da. Jeg skrev "de som ikke tåler slik" - jeg skrev ikke noe om at du provoserer meg. Hvis du ikke klarer å diskutere dette saklig uten å ilegge den andre meninger og egenskaper du plukker mer eller mindre ut av løse luften, så dropper vi all diskusjon.

"..........................................."

Gi meg..støtet jeg deg?

Det var ikke meningen,men vi trenger ikke diskutere heller.

Trodde du mente at du også var en av dem som ble provosert,fikk inntrykk av det.

Men da tok jeg feil da :)

Skrevet

Gi meg..støtet jeg deg?

Trodde du mente at du også var en av dem som ble provosert,fikk inntrykk av det.

Nei, du støtet meg ikke, og du provoserer meg ikke med din tro, enten det er new age eller kristendom. Mange religioner provoserer meg i seg selv, men edruelig religionsdyrkelse får ganske enkelt ikke blitt provoserende.

Og vi kan selvfølgelig diskutere både religion og hva det skal være, med deg eller hvem det måtte være, så lenge jeg slipper det ulidelig kjedelige - og ganske irriterende - ved å bli ilagt meninger og holdninger jeg aldri har gitt inntrykk av.

"............................................."

Skrevet

Gi meg..støtet jeg deg?

"uttrykk for", skulle det selvføglelig være, og ikke "inntrykk av".

Gjest Gud er ALT!
Skrevet

"uttrykk for", skulle det selvføglelig være, og ikke "inntrykk av".

Ok,sorry da for hva jeg enn gjorde :)

Tar feil og skriver feil jeg også,har ikke hjerne til dette nå...

Ha en god natt!

Gjest printa
Skrevet

Webmaster har hatt noen halv-psyke sletteorgier i det siste, av tråder hvor det ikke engang har vært tilløp til ufin opptreden av noen som helst. Og h*n nekter som vanlig å svare på direkte spørsmål om hvorfor. Det er bare å innfinne seg med :-)

Spasmer kanskje?

Spiller ingen rolle egentlig. Ikke for meg - Blir bare litt overrasket med det samme.

Begynner å lure på om alderen er i ferd med å innhente meg: Leser to nye innlegg i postkassa mi, og to minutter etterpå er de sporløst borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...