Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips fra andre gutter/menn om hvordan dere klarer å kontrollere ereksjonen. For meg er det umulig å for eksempel gå i en felles-sauna eller være på en nudiststrand. Ereksjonen kommer med en gang. Jeg er 34 år, så jeg kan ikke skylde på at jeg er en tenåring heller.

Noen vil si at jeg er heldig som får så ofte ereksjon, men for meg er det til tider frustrerende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236334-hvordan-kontrollere-ereksjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Hvis du finner ut svaret så si fra. Alle gutter er vell redd for å få stivert på en nudiststrand og sauna og slikt.

Dama til en kompis kledde av seg i sauna for et par år siden når jeg og han satt nakne. Jeg satt heldigvis på øverste plan bak de ;)

Gjest ferskt mårrabrød dagen lang

Så, det er flere av oss!?! Jeg er selv 32 og får daglig høy kølle, selv på jobb. Det skal bare en liten erotisk tanke til før fyrmannen er på plass og holder det gående lenge. Har i grunn hatt det slik siden tenårene. Du får heller kose deg med tanken på at den går lett opp, det er tross alt andre som må proppe i seg piller og det som verre er for å få sprettert.

Gjest likert

Heldig? Hvor i alle dager fikk du det i fra? Friske menn får den da opp da de måtte trenge det.

Har du hatt sex da, vært i forhold? Kan virke som du er noe utsultet og derfor reagerer på alt, det er ikke normalt når man er så gammel da.

Få deg dame og pul!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...