Gå til innhold

Laaange samleier

Gjest Utålmodig og utakknemlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Utålmodig og utakknemlig?

Jeg har fått en ny kjæreste og er ikke helt fornøyd når det gjelder sexen... Han er som en Duracellkanin! Det høres kanskje ut som et luksusproblem, men han bruker rett og slett så lang tid inni meg at jeg blir lei... Problemet er ikke at han ikke får utløsning fort nok, men at han bare fortsetter etter hver utløsning. Partnere jeg har hatt før har tatt en pause etter utløsning og så har vi evt. fortsatt etter en stund, men han her bare fortsetter! Det er begrenset hvor lenge slimhinnene mine orker å ha han inn og ut av gangen :-p

Jeg tør ikke å si noe til han ennå, da jeg ikke har kjent han så lenge, men må bare høre med dere her inne: Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236336-laaange-samleier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

matildes mor

Han vil kanskje vise deg at han er en elsker som virkelig kan holde ut til det har gått for deg?

Det går seg nok til etterhvert som dere blir kjent-slike ting er typisk i starten av et forhold da vi ikke kjenner den andre parten så godt og heller ikke tør å si så mye om saken.

Men for all del-håper ikke dette "klusset" varer lenge,da må du si ærlig ifra hvordan ståa er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236336-laaange-samleier/#findComment-1814167
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...