Gjest noen som har peiling? Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hvordan fungerer et vikar/rekrutteringsbyrå? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Firmaer og arbeidsledige tar kontakt, så kobles de sammen. Byrået får betaling fra firmaet og betaler litt mindre til arbeideren. Man har kontrakt med byrået, ikke med firmaet. Det er gjerne sånn at man må jobbe gjennom byrået en stund før man så kan jobbe direkte for firmaet hvis det er ønskelig. 0 Siter
Gjest skulle gjerne visst Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Firmaer og arbeidsledige tar kontakt, så kobles de sammen. Byrået får betaling fra firmaet og betaler litt mindre til arbeideren. Man har kontrakt med byrået, ikke med firmaet. Det er gjerne sånn at man må jobbe gjennom byrået en stund før man så kan jobbe direkte for firmaet hvis det er ønskelig. Takk, det meste av dette visste jeg fra før, så kan du eller andre svare litt mer utfyllende? Hvilke erfaringer har du med vikar/rekrutteringsbyrå? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Takk, det meste av dette visste jeg fra før, så kan du eller andre svare litt mer utfyllende? Hvilke erfaringer har du med vikar/rekrutteringsbyrå? Nei, jeg vet ikke mer enn dette, hva mer lurer du på da? Har aldri jobbet gjennom vikarbyrå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.