Gå til innhold

oppgitt:(

Gjest man skal for all del ikke føle seg for betydningfull..

Anbefalte innlegg

Gjest man skal for all del ikke føle seg for betydningfull..

Møtte samboeren min på nettet for litt over 2 år siden. Da jeg møtte ham viste han sterk interesse, og sa jeg var den flotteste eller beste han hadde møtt.

Vi satt nettopp og så noe om nettdating på tv, og vi mimret litt. Jeg visste at han hadde flørtet heftig med ei han ikke møtte, noe som ble avsluttet ca. en måned før vi ble kjent.

Jeg synes fremdeles at det er hyggelig å høre at jeg er utvalgt, og ville gjerne høre at det vi hadde sammen på den tiden betydde mer for ham enn den flørten han hadde med hun andre som han ikke møtte.

Men, nei. Det ville han ikke sammenligne. Han mente at det var to forskjellige ting, og at man kunne bli vel så giret og følelsesmessig involvert ved kun å prate på nettet og over telefon.

Han visste plutselig heller ikke om han ville møtt hanne etter at vi hadde truffet hverandre, noe han benektet da vi møttes.

Vet at dette er sært, og at det er lite å rippe opp i. Og tro meg, jeg bryr meg heller ikke om den greia som skjedde da.

Men, det jeg reagerer på er at jeg får en følelse av at jeg ikke skal tro at jeg er så utvalgt, så verdifull for ham. Det har vært andre episoder også, der vi f.eks er på stranden, og han har vanskelig for å gi meg komplimenter, samtidig som han kan si klart at det kan være spennende å se på "strandbabes".

Huff, merker at dette ikke føles bra, og jeg blir sikkert masete fordi jeg ikke får komplimenter eller oppmerksomhet på meg selv som kvinne:( Da blir det sikkert også vanskelig å gi denne oppmerksomheten.

Men, samtidig, er man i forhold så skal man heller ikke være så gjerrig at man ikke får partneren sin til å føle seg verdifull og utvalgt.

Huff, noen kloke tanker? Blir bare krangel her om dette...

Skal jeg virkelig ikke kunne føle meg som den viktigste og mest spesielle i livet til min samboer?

Det hører med til historien at han ikke har hatt noen skikkelige forhold før han møtte meg, så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke vil gi meg følelsen av som sagt å være den beste han har møtt til nå:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236339-oppgitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest man skal for all del ikke føle seg for betydningsfull

Mange menn har vanskeligheter med å gi komplementer. Gir du det selv til ham?

Men at kjæresten min satt og siklet etter andre damer på stranda; da hadde jeg reist meg og gått.

Ja, jeg vil påstå at jeg gir ham komplimenter ja.

Og han satt ikke å siklet, da hadde jeg også stukket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236339-oppgitt/#findComment-1814255
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...