Lillemus Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg skal kjøpe komfyr (og støvsuger) og ser at nettprisen er kr- 4995,- for den jeg vil ha. Men "prisen på internett kan avvike noe fra prisen i butikken"... Jaha - hvor mye er det snakk om da? Tusinger? Varen finnes ikke i nettbutikken så det er ikke noe alternativ. 0 Siter
bb71 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Mener du elkjøp er prisene stort sett de samme, iallefall på de produkter jeg har sjekka ut. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 De tingene jeg har sett på har det ikke vært noe prisforskjell. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Mener du elkjøp er prisene stort sett de samme, iallefall på de produkter jeg har sjekka ut. Lefdal, men det er vel i bunn og grunn samme kjeden. Skal ringe og bestille i morra og jeg håper de kan bringe den ganske kjapt og på ettermiddagstid! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 De tingene jeg har sett på har det ikke vært noe prisforskjell. Høres bra ut. ) 0 Siter
bb71 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Lefdal, men det er vel i bunn og grunn samme kjeden. Skal ringe og bestille i morra og jeg håper de kan bringe den ganske kjapt og på ettermiddagstid! Kan de sikkert, det gjør nå elkjøp iallefall. De vil sikkert ikke være dårligere! 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Kjøleskapet mitt kostet 1000 kr mer på elkjøp enn på nett. Jeg hadde absolutt kjøpt på nett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Kan de sikkert, det gjør nå elkjøp iallefall. De vil sikkert ikke være dårligere! Ringer så fort jeg kommer på jobb i morra, ville gjerne hatt varene tilkjørt tirsdag ettermiddag. Håper det går! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Kjøleskapet mitt kostet 1000 kr mer på elkjøp enn på nett. Jeg hadde absolutt kjøpt på nett. Varen finnes jo ikke inettbutikken. ( Dessuten vil jeg gjerne ha den i hus på tirsdag og er avhengig av å få den brakt opp i leiligheten. Skal ringe i morra og spørre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Varen finnes jo ikke inettbutikken. ( Dessuten vil jeg gjerne ha den i hus på tirsdag og er avhengig av å få den brakt opp i leiligheten. Skal ringe i morra og spørre. Har du prøvd flere nettbutikker? Det kan hende de har samme varen på en annen nettbutikk. De bringer på døra da og du får det fort. 0 Siter
Søssa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Skulle kjøpe DVD-opptaker. Brukte nettet til å finne ut hvilken modell jeg ville ha, og prisen. Dro på Expert, som selvfølgelig skulle ha noen hundrelapper mer, men da jeg sa hva den kostet på nett så fikk jeg den for den prisen.Har et par slike eksempler. Det kan altså lønne seg å ha nettprisen som prutningsmiddel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.