Gjest En venninne Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg var dønn seriøs når jeg skrev dette innlegget, og jeg tenker at når folk tror jeg tuller må det virkelig være en spesiell situasjon jeg rotet meg inn i. Det har vært en utrolig frustrerende situasjon som nesten har ført til selvmord. På den ene siden er han en far jeg har savnet dypt hele livet, på den andre siden føler jeg at han har utnyttet meg. Jeg var desperat etter oppmerksomhet og i mange situasjoner bad legen, hjemmesykepleien eller sykehuset denne mannen om hjelp fordi de ikke taklet meg. En gang han hentet meg med politibil fordi jeg var dritings og hysterisk kastet han seg over meg straks vi komm inn døren i leiligheten min. Jeg skrek at han skulle kutte ut, han gikk en runde på golvet og sa at han måtte gå. Jeg orket ikke tanken på å være alene hele natten, derfor lot jeg han beføle meg og ha sex med meg. Men noen år senere kunne også jeg ta initativ til sex, men det har hele tiden vært fordi jeg savnet nærhet og varme, ikke sex. Dette er en høyt respektert mann som kjenner halve byen og han er sjef over mange politifolk i hele distriktet. Tror dere det hadde blitt rabalder om denne saken hadde blitt kjent? Grøsser bare med tanken Men kjære deg, da. Dette trenger du hjelp med. Ta kontakte med et krisesenter eller støttesenter mot incest. Du er en person som har rettigheter. Du er verdifull. Du fortjener andres respekt. Du fortjener kjærlighet. Du fortjener venner som ikke utnytter deg. Kom deg bort fra misbrukeren! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236341-sykt-forhold/page/2/#findComment-1817327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandex Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg var dønn seriøs når jeg skrev dette innlegget, og jeg tenker at når folk tror jeg tuller må det virkelig være en spesiell situasjon jeg rotet meg inn i. Det har vært en utrolig frustrerende situasjon som nesten har ført til selvmord. På den ene siden er han en far jeg har savnet dypt hele livet, på den andre siden føler jeg at han har utnyttet meg. Jeg var desperat etter oppmerksomhet og i mange situasjoner bad legen, hjemmesykepleien eller sykehuset denne mannen om hjelp fordi de ikke taklet meg. En gang han hentet meg med politibil fordi jeg var dritings og hysterisk kastet han seg over meg straks vi komm inn døren i leiligheten min. Jeg skrek at han skulle kutte ut, han gikk en runde på golvet og sa at han måtte gå. Jeg orket ikke tanken på å være alene hele natten, derfor lot jeg han beføle meg og ha sex med meg. Men noen år senere kunne også jeg ta initativ til sex, men det har hele tiden vært fordi jeg savnet nærhet og varme, ikke sex. Dette er en høyt respektert mann som kjenner halve byen og han er sjef over mange politifolk i hele distriktet. Tror dere det hadde blitt rabalder om denne saken hadde blitt kjent? Grøsser bare med tanken Hvis dette er sant, så vet du at det er kun 1 ting du må gjøre! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236341-sykt-forhold/page/2/#findComment-1817343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg var dønn seriøs når jeg skrev dette innlegget, og jeg tenker at når folk tror jeg tuller må det virkelig være en spesiell situasjon jeg rotet meg inn i. Det har vært en utrolig frustrerende situasjon som nesten har ført til selvmord. På den ene siden er han en far jeg har savnet dypt hele livet, på den andre siden føler jeg at han har utnyttet meg. Jeg var desperat etter oppmerksomhet og i mange situasjoner bad legen, hjemmesykepleien eller sykehuset denne mannen om hjelp fordi de ikke taklet meg. En gang han hentet meg med politibil fordi jeg var dritings og hysterisk kastet han seg over meg straks vi komm inn døren i leiligheten min. Jeg skrek at han skulle kutte ut, han gikk en runde på golvet og sa at han måtte gå. Jeg orket ikke tanken på å være alene hele natten, derfor lot jeg han beføle meg og ha sex med meg. Men noen år senere kunne også jeg ta initativ til sex, men det har hele tiden vært fordi jeg savnet nærhet og varme, ikke sex. Dette er en høyt respektert mann som kjenner halve byen og han er sjef over mange politifolk i hele distriktet. Tror dere det hadde blitt rabalder om denne saken hadde blitt kjent? Grøsser bare med tanken Du har garantert en sak som du kan anmelde. Snakk med SMI, få tak i en advokat, denne mannen har gått langt over grensa for hva som er ulovlig, synes jeg. Lykke til ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236341-sykt-forhold/page/2/#findComment-1817533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 26 i dag Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Men kjære deg, da. Dette trenger du hjelp med. Ta kontakte med et krisesenter eller støttesenter mot incest. Du er en person som har rettigheter. Du er verdifull. Du fortjener andres respekt. Du fortjener kjærlighet. Du fortjener venner som ikke utnytter deg. Kom deg bort fra misbrukeren! Takker for støtte. Jeg går til psykolog som også mener dette er en veldig spesiell situasjon. Jeg er ikke så redd for at det skal skje igjen da jeg nesten ikke har kontakt med han lengre. Det som er det vanskeligste er å legge det som har skjedd bak seg og finne ut hvordan jeg skal forholde meg til det og få fred i sjela. Jeg føler meg selv veldig delaktig og ekkel som har hatt sex med en mann i 50-årene. Det kostet meg utrolig mye å fortelle dette til en annen i politiet som jeg kjenner, men jeg føler at han bare snudde ryggen til meg. Hvem pokker kan hjelpe meg når de som skal beskytte folk mot overgrep ikke vil ta tak i situasjonen? Jeg ble utsatt for overgrep da jeg var liten, senere av kjøreskolelæreren min. Jeg har også blitt voldtatt, men jeg valgte likevel å stole på denne mannen. "En politimann kan du stole på" tenkte jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236341-sykt-forhold/page/2/#findComment-1817610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Takker for støtte. Jeg går til psykolog som også mener dette er en veldig spesiell situasjon. Jeg er ikke så redd for at det skal skje igjen da jeg nesten ikke har kontakt med han lengre. Det som er det vanskeligste er å legge det som har skjedd bak seg og finne ut hvordan jeg skal forholde meg til det og få fred i sjela. Jeg føler meg selv veldig delaktig og ekkel som har hatt sex med en mann i 50-årene. Det kostet meg utrolig mye å fortelle dette til en annen i politiet som jeg kjenner, men jeg føler at han bare snudde ryggen til meg. Hvem pokker kan hjelpe meg når de som skal beskytte folk mot overgrep ikke vil ta tak i situasjonen? Jeg ble utsatt for overgrep da jeg var liten, senere av kjøreskolelæreren min. Jeg har også blitt voldtatt, men jeg valgte likevel å stole på denne mannen. "En politimann kan du stole på" tenkte jeg. Hvis du tenker godt etter har du heeeelt sikkert blitt misbrukt av kassamannen på Rimi også. Jauda Gauda sier jeg bare.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236341-sykt-forhold/page/2/#findComment-1821649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 26 i dag Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvis du tenker godt etter har du heeeelt sikkert blitt misbrukt av kassamannen på Rimi også. Jauda Gauda sier jeg bare.... Tror du jeg har en syk hobby med å sitte å dikte opp historier på nettet? Verden er ikke alltid slik som du tror. Men jeg synest faktisk det er okei at folk synest dette hørest så villt ut at de ikke tror på det. For da har jeg virkelig en god grunn til å ikke alltid være så oppegående i samfunnet. Det forklarer hvorfor jeg har slitt med psyken nesten hele livet. Jeg vet iallefall med meg selv at det er sant og de viktigste er at de nærmeste venninnene mine og psykolgen min tror meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236341-sykt-forhold/page/2/#findComment-1821697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.