Gå til innhold

Er det bare meg som tenker det?

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Så intervju med rio ferdinan på det engelske landslaget.

Han er jo prikk lik langbein.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes han ligner Snoop Doggy Dog, jeg. :)

Skrevet

Det syns jeg også, selv om jeg ikke vet hvem det er, men når jeg så langbein og snoop doggy dog her skjønte jeg med en gang hvem dere mente. Litt fotball kan man jo ikke unngå å få med seg :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det syns jeg også, selv om jeg ikke vet hvem det er, men når jeg så langbein og snoop doggy dog her skjønte jeg med en gang hvem dere mente. Litt fotball kan man jo ikke unngå å få med seg :o)

Når jeg tenker etter ligner jo faktisk Snopp litt på Langbein, og Rio har til og med et enda mer dradd tryne, så Violsa er nok inne på noe her.

Skrevet

Hvem fanken er den hunden?

*leter på Google*

å

aldri hørt om.

*gammel*

Gjest fridalida
Skrevet

Det kan da ikke stemme? Jeg synes nemlig at Rio Ferdinand er kjempesexy!! Riktig en godbit, synes jeg han er...

Jeg har ALDRI syntes at Langbein var sexy...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...