Gjest Violsa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Så intervju med rio ferdinan på det engelske landslaget. Han er jo prikk lik langbein. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Synes han ligner Snoop Doggy Dog, jeg. 0 Siter
Aryane Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Synes han ligner Snoop Doggy Dog, jeg. Det syns jeg også, selv om jeg ikke vet hvem det er, men når jeg så langbein og snoop doggy dog her skjønte jeg med en gang hvem dere mente. Litt fotball kan man jo ikke unngå å få med seg ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det syns jeg også, selv om jeg ikke vet hvem det er, men når jeg så langbein og snoop doggy dog her skjønte jeg med en gang hvem dere mente. Litt fotball kan man jo ikke unngå å få med seg ) Når jeg tenker etter ligner jo faktisk Snopp litt på Langbein, og Rio har til og med et enda mer dradd tryne, så Violsa er nok inne på noe her. 0 Siter
flisa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg mått ejo slå opp - for fotball følger jeg ikk med på - mener du dette dropset her? http://thethao.vietnamnet.vn/dataimages/original/images343740_1.jpg 0 Siter
flisa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Synes han ligner Snoop Doggy Dog, jeg. Hvem fanken er den hunden? *leter på Google* å aldri hørt om. *gammel* 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det kan da ikke stemme? Jeg synes nemlig at Rio Ferdinand er kjempesexy!! Riktig en godbit, synes jeg han er... Jeg har ALDRI syntes at Langbein var sexy... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.