Gjest ikke advokat Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hørte om en advokat hos LO som vant en sak som interesser meg. Kan jeg muligens finne den på nettet? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja, du kan søke på lovdata. Men der ligger bare saker som har gått lenger enn tingretten, og de er anonymisert, så du må vite hva du leter etter. 0 Siter
Gjest Rita på tur Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja, du kan søke på lovdata. Men der ligger bare saker som har gått lenger enn tingretten, og de er anonymisert, så du må vite hva du leter etter. Jeg har hørt om en sak mellom fagforeningens advokat og en lærer i Oslo. Har jeg muligheter til å finne ut noe om den på nettet? 0 Siter
Gjest Rita på tur Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har hørt om en sak mellom fagforeningens advokat og en lærer i Oslo. Har jeg muligheter til å finne ut noe om den på nettet? Dette er feil. Saken var mellom en lærer og utdanningsetaten. Fagforeningens advokat forsvarte læreren 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har hørt om en sak mellom fagforeningens advokat og en lærer i Oslo. Har jeg muligheter til å finne ut noe om den på nettet? Det kommer an på, hvis den har vært i lagmannsretten eller høyere - så kan du det. Tingrettsdommer ligger ikke på nett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.