Gå til innhold

LO

Gjest ikke advokat

Anbefalte innlegg

Gjest ikke advokat
Skrevet

Kan noen forklare i få ord hva LO er for noe og hva advokater hos LO gjør?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke advokat
Skrevet

LandsOrganisasjonen

Det sa meg ikke noe særlig.

Skrevet

LO er en arbeidstakerorganisasjon som forhandler/arbeier for at arbeidstakere skal ha det best mulig på arbeidsplassen. De kan forhandle når det er lønnsoppgjør og har gode tariffavtaler. En tariffavtale er bedre enn minstekravene som stå i arbeidsmiljøloven, som gjelder for de som ikke har tariffavtale (ikke er LO-medlem).

advokatene i LO tar saker som f.eks usaklige oppsigelser. Du får også en del fordeler og tilbud som LO-medlem gjennom LOfavør. Billige forsikringer, billigere ferier, billigere strøm osv. jeg er veldig fornøyd med mitt medlemsskap og mine medlemsfordeler. Tariffavtalen vi har er veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...