Frøken Pryd Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ja, jeg tenkte jeg skulle komme med en bekjennelse : Jeg har vært en "skap-doler" i mange år. Jeg har lest så og si hver dag her inne i gjennom flere år, men nesten aldri skrevet ett innelgg. Jeg har sett folk flørte og krangle, noen har blitt gode venner og mange har møttes (iallefall tror jeg det). Selv har jeg holdt meg i bakgrunnen og lest om alle deres skjebner, og har innimellom ønsket at jeg har vært en del av dol-samfunnet. Patetisk? Joda, kanskje, men jeg trives på dol, selvom jeg aldri har deltatt aktiv. Men - nå tenkte jeg at jeg kanskje skulle begynne med det jeg også. Jeg har egentlig tenkt at jeg har jo ingenting å skrive om på ett sånt forum, men jeg ser selvfølgelig at mange andre heller ikke har det - men skriver likevel da... Og jeg syns det er koselig og morsomt å lese foreksempel dorull-tråder. Eller å lese hva folk har til middag.... Jeg tror kanskje jeg passer inn her....jeg føler jo meg litt hjemme, fordi jeg har fulgt med i så mange år, og har selv fått gode råd om ting - selvom jeg ikke nødvendigvis har bedt om det selv. Vel, i dag kommer jeg ut av skapet - jeg skal bli en aktiv doler!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Velkommen ut! ) Her kan du jo skrive om alt, fra hvilke kjeks du liker, til hva man stemmer politisk, hvordan skal vi oppdra barna våre, og ikke minst hvordan vi skal oppdra mannen, eller fortelle om hvordan hunden eller katten har det ;-) Det er det som gjør Dol til Dol. Og så kan man jo også spørrre om helseplager da. Så skriv i vei du om du er skravlesyk, eller lurer på noe, det gjør iallefall jeg! ) 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Bare pass deg for alle, unntatt meg. Ehh - etter hva jeg har lest, så er vel du en av dem jeg bør passe meg for.... 0 Siter
tonie Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Velkommen:-) Men hvordan i alle dager har du greid å holde deg fra å skrive i årevis? Klør det ikke i fingrene etter å kommentere saker og ting når du har vært her så lenge at du "kjenner" folk? *imponert* :-) 0 Siter
Berlitz Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Da er vi nesten i samme båt. Har lest lenge, og forsiktig krøpet ut av skapet selv!!! 0 Siter
tonie Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ehh - etter hva jeg har lest, så er vel du en av dem jeg bør passe meg for.... Du har fulgt med, ja. keinstein er en skumling;-) 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Velkommen:-) Men hvordan i alle dager har du greid å holde deg fra å skrive i årevis? Klør det ikke i fingrene etter å kommentere saker og ting når du har vært her så lenge at du "kjenner" folk? *imponert* :-) Joda, det har klødd litt i fingrene, men jeg er litt sjenert da vettu. Jeg skal prøve å ta igjen det tapte! Jeg har vært her flere år ja, selvom det har vært perioder jeg ikke har vært innom her så mye, så har jeg kommet tilbake. Og nå har jeg planer om å bli! 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Du har fulgt med, ja. keinstein er en skumling;-) Jepp, det er jo klart jeg har funnet ut det. Jeg skal klare å passe meg dah! 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Da er vi nesten i samme båt. Har lest lenge, og forsiktig krøpet ut av skapet selv!!! Ja, en gang må man kommet ut av skapet også vettu. Vi får gjøre vårt beste med å ta igjen det tapte! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Her er det koselig å være Er blitt avhengig selv, men jeg var i likhet med deg veldig forsiktig til å begynne med. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hvordan har du klart å la være å skrive? Uansett, velkommen ) 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Takk for hyggelig velkomst. Og dere som lurer på hvordan jeg har klart å la være å skrive. Vel, jeg tror ikke skrivekløen melder seg før man har prøvd det. Altså før man selv har skrevet non innlegg og opplved hva det kan bli ut av en tråd. Jeg vet ikke, eller kanskje jeg ikke har hatt så mye på hjertet (det vet jeg igrunn er feil da...) Uansett, nå er jeg iallefall her. eller - nå skal jeg jo legge meg da....så da er jeg ikke her lengre....hehe Godnatta 0 Siter
flisa Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jepp, det er jo klart jeg har funnet ut det. Jeg skal klare å passe meg dah! Pøh - jeg lurer bar epå hva du kalte deg før - INGEN kan være her inne i årevis uten å skrive -det ville i så fall vært noe for Guinnes rekordbok. TRUKKE NO PÅDÆ. :-D 0 Siter
keinstein Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Ehh - etter hva jeg har lest, så er vel du en av dem jeg bør passe meg for.... Hva har jeg gjort nå da? Har du snakka med ekskona mi? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hei, velkommen. Jeg vet ikke om du har forbeholdt deg til åpent. Jeg har nok frekventert psykiatri i større grad, men her er folk like friske eller gærne stort sett på alle forum spør du meg:o) VH 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.