Gå til innhold

En dol-bekjennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen som aktiv doler! :-D

Og som du vet, dette er stedet som er som Hotel California; - You can check in any time you like, but you can never leave.

;-P

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Frøken Pryd

10

• tonie

3

• keinstein

3

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og som du vet, dette er stedet som er som Hotel California; - You can check in any time you like, but you can never leave.

;-P

Muahahahaha....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det du skriver kunne ha vært meg før jeg begynte å skrive her! :) Drev også og snek rundt og leste mange innlegg, lo og følte jeg kjente enkelte nick. :) Så begynte jeg å skrive selv, og ouææ, det går ikke an å slutte, nei! ;)

Velkommen i gjengen! :D

Frøken Pryd
Skrevet

Pøh - jeg lurer bar epå hva du kalte deg før - INGEN kan være her inne i årevis uten å skrive -det ville i så fall vært noe for Guinnes rekordbok.

TRUKKE NO PÅDÆ.

:-D

Joda, jeg har skrevet noen få innlegg, men det kan vel telles på en hånd tror jeg - og da har jeg ikke brukt non faste nick, har hatt nick i forhold til innleggene mine.

Så - jeg tror ikke du ville husket meg uansett, for har ikke gjort noe særlig ut av meg.

Frøken Pryd
Skrevet

;-P

Hehe - ja det er vel sånn det fungerer ja...

I'm stuck here

Frøken Pryd
Skrevet

Hva har jeg gjort nå da?

Har du snakka med ekskona mi?

Hehe - det var kanskje det jeg skull ha gjort ja....

Gjest a survivor
Skrevet

Takk for hyggelig velkomst. Og dere som lurer på hvordan jeg har klart å la være å skrive. Vel, jeg tror ikke skrivekløen melder seg før man har prøvd det. Altså før man selv har skrevet non innlegg og opplved hva det kan bli ut av en tråd.

Jeg vet ikke, eller kanskje jeg ikke har hatt så mye på hjertet (det vet jeg igrunn er feil da...)

Uansett, nå er jeg iallefall her.

eller - nå skal jeg jo legge meg da....så da er jeg ikke her lengre....hehe

Godnatta :)

De som sier minst, er ofte de som har mest på hjertet.

Så vi har nok mye å se frem til fra din side :)

Velkommen hit, Frøken Pryd!

Skrevet

Pøh - jeg lurer bar epå hva du kalte deg før - INGEN kan være her inne i årevis uten å skrive -det ville i så fall vært noe for Guinnes rekordbok.

TRUKKE NO PÅDÆ.

:-D

Hehe, du mistenksomme sjel! Det samme tenkte jeg først, men så måtte jeg si til meg selv at det hender vel faktisk av og til at det kommer nye folk til her.

Menneh, jeg er ganske overbevist om at mange av de nye nickene som har dukket opp i løpet av de siste to, tre årene er gamle dolere i ny drakt. Sikkert mange av de som sviktet moderskipet med brask og bram til fordel for mingle for en tid tilbake som er tilbake. Bittelitt pinlig å bli sett for mye her da, kanskje? Har fått inntrykk av at det forventes en viss lojalitet av brukerne der inne;-)

Skrevet

Hehe, du mistenksomme sjel! Det samme tenkte jeg først, men så måtte jeg si til meg selv at det hender vel faktisk av og til at det kommer nye folk til her.

Menneh, jeg er ganske overbevist om at mange av de nye nickene som har dukket opp i løpet av de siste to, tre årene er gamle dolere i ny drakt. Sikkert mange av de som sviktet moderskipet med brask og bram til fordel for mingle for en tid tilbake som er tilbake. Bittelitt pinlig å bli sett for mye her da, kanskje? Har fått inntrykk av at det forventes en viss lojalitet av brukerne der inne;-)

*knis* -

ShitDiddelyDo
Skrevet

I mange år? Uten å få skrivekløe? Hvordan går det an?

Men da antar jeg at du har full oversikt over oss alle, hvem som gjør hva, bor hvor, flørter med hvem og har gifta seg med andre dolere, hvem som er kaste ut og hvilke nick de kommer tilbake med, og ikke minst hvilke sexvaner de mest perverse her inne har.

Du får legge ut en liste. :)

Gjest togli
Skrevet

Grattis - og velkommen i gjengen :-)

Men du blir kjapt avhengig, bare så det er sagt ;-)

Skrevet

Utrolig at du klart å holde deg uten å skrive noe, men nå har du brutt isen og er med 100 %. Det kommer du nok ikke til å angre på. Det er bare å kaste seg inn i de trådene du føler for - og hoppe over å kommentere noe der du ikke ønsker.

Du kan få både ros og ris - alt etter hva du skriver - men alt dette vet du jo alt om siden du har lest her over så lang tid.

Velkommen!

Hilsen

Skrevet

Joda, det har klødd litt i fingrene, men jeg er litt sjenert da vettu. Jeg skal prøve å ta igjen det tapte!

Jeg har vært her flere år ja, selvom det har vært perioder jeg ikke har vært innom her så mye, så har jeg kommet tilbake. Og nå har jeg planer om å bli!

Fest setebeltet! :o)

Frøken Pryd
Skrevet

I mange år? Uten å få skrivekløe? Hvordan går det an?

Men da antar jeg at du har full oversikt over oss alle, hvem som gjør hva, bor hvor, flørter med hvem og har gifta seg med andre dolere, hvem som er kaste ut og hvilke nick de kommer tilbake med, og ikke minst hvilke sexvaner de mest perverse her inne har.

Du får legge ut en liste. :)

Man burde vel tro det ja, men jeg har dårlig hukomelse på det området, så jeg husker ikke så mange detaljer. Og det er jo kanskje like greit...

Jeg husker at noen påsto at det var du som tidligere gikk under nicke "SierDuDet", og jeg husker det nicket, selvom jeg ikke husker detaljene.

Og selvfølgelig husker jeg noen detaljer, som jeg sikkert syns er verdt å merke seg....

Blandt annet hvor lite glad du er i hår >;)

Skrevet

Velkommen. Og som du sier så gjør det ikke noe om du ikke har noe fornuftig å skrive om, for det har ikke vi andre heller.

Skrevet

Velkommen c",)

Godt gjort å vente så lenge. Nå kan du nok kodene, så du vet vel ca når det er ris eller ros i vente om du starter en tråd. Dolerne er ekte vanedyr c",)

Angelica :o)
Skrevet

Mange år??

Noe sier meg at du kun har skiftet nick ;)

Skrevet

Velkommen, velkommen! *S*

Ja, her er det, iallefall som regel, koselig å oppholde seg!

Skrevet

Hehe - det var kanskje det jeg skull ha gjort ja....

Ekser bringer bare dårlige nyheter og negative bølger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...