Gå til innhold

Latterlig førsteerfaring med ansiktskremer o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som sverger til spåe og vann - bruker sikkert ikke sminke - bare Spenol i ny og ne, tenker jeg :)

Mistenkte noe slikt ja. :) Lano har lite å stille opp med mot to lag mascara. Særlig vannfast.

Videoannonse
Annonse
Gjest togli
Skrevet

Tusen takk for grundig redegjørelse! Jeg tok visst vannet først, jeg....Godt jeg spurte her, så jeg ikke gjorde den feilen videre....

;-)

Hehe, hva skulle man gjort uten dol ;-)

Gjest togli
Skrevet

Pøh - det er ikke så langt -henter deg på ferja

Hæ? Det er masse ferger her jeg bor, ja...men trodde ikke du bodde i Norges fergefylke ;-)

Skrevet

Hæ? Det er masse ferger her jeg bor, ja...men trodde ikke du bodde i Norges fergefylke ;-)

Nå blanda jeg deg med en annen.....jeg aner jo ikke hvor DU bor! hehe

Gjest togli
Skrevet

Nå blanda jeg deg med en annen.....jeg aner jo ikke hvor DU bor! hehe

Akkurat - Skjønte du måtte ha blingsa litt ;-)

Gjest blandingshud
Skrevet

Anbefaler deg en Nivea Visage ansiktsvask og Nive Visage Young krem jeg. Da dekker du behovet ditt. Fås kjøpt hos Vita (bl.a.).

Har prøvd Nivea young krem, syns huden ble fet av den jeg, selv om den liksom skulle matte.

Skrevet

synes ikke alle trenger alt. hver sin hud har sitt behov. jeg nøyer meg med ansiktservietter (nivea sine er veldig bra på min hud) og en krem.

Skrevet

Akkurat - Skjønte du måtte ha blingsa litt ;-)

Du var Birdie oppi huet mitt! -.rart....hehe

Gjest togli
Skrevet

Du var Birdie oppi huet mitt! -.rart....hehe

Sikkert fordi vi begge har nick som slutter med -i-lyd :-)

Skrevet

Sikkert fordi vi begge har nick som slutter med -i-lyd :-)

ANer ikke - rart...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...