jaime Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 de som sverger til spåe og vann - bruker sikkert ikke sminke - bare Spenol i ny og ne, tenker jeg Mistenkte noe slikt ja. Lano har lite å stille opp med mot to lag mascara. Særlig vannfast. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Tusen takk for grundig redegjørelse! Jeg tok visst vannet først, jeg....Godt jeg spurte her, så jeg ikke gjorde den feilen videre.... ;-) Hehe, hva skulle man gjort uten dol ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Pøh - det er ikke så langt -henter deg på ferja Hæ? Det er masse ferger her jeg bor, ja...men trodde ikke du bodde i Norges fergefylke ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hæ? Det er masse ferger her jeg bor, ja...men trodde ikke du bodde i Norges fergefylke ;-) Nå blanda jeg deg med en annen.....jeg aner jo ikke hvor DU bor! hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nå blanda jeg deg med en annen.....jeg aner jo ikke hvor DU bor! hehe Akkurat - Skjønte du måtte ha blingsa litt ;-) 0 Siter
Gjest blandingshud Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Anbefaler deg en Nivea Visage ansiktsvask og Nive Visage Young krem jeg. Da dekker du behovet ditt. Fås kjøpt hos Vita (bl.a.). Har prøvd Nivea young krem, syns huden ble fet av den jeg, selv om den liksom skulle matte. 0 Siter
willow Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 synes ikke alle trenger alt. hver sin hud har sitt behov. jeg nøyer meg med ansiktservietter (nivea sine er veldig bra på min hud) og en krem. 0 Siter
flisa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Akkurat - Skjønte du måtte ha blingsa litt ;-) Du var Birdie oppi huet mitt! -.rart....hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Du var Birdie oppi huet mitt! -.rart....hehe Sikkert fordi vi begge har nick som slutter med -i-lyd :-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Sikkert fordi vi begge har nick som slutter med -i-lyd :-) ANer ikke - rart... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.