Gjest mrsv Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Temareiser må være et fint alternativ. Da er en mange om opplevelsene, selvom en reiser single.http://www.tema.startour.no/tema.aspx?id=23294&dest=262 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Åh, jeg skulle ønske det var jeg som kunne dra på ferie alene 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Men den var jo full da - hvis ikke hadde det selvfølgleig vært ett alternativ. Men det var ingen andre turer innen for ferien min som var aktuelle heller.....men noe å tenke på til en senere anledning! http://www.statravel.no Her finner du mange gruppereiser, også i Europa, til en billig penge. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Jeg skal reise på storbyferie alene i år. Hadde selvfølgelig helst reist sammen med noen, men sånn ble det nå ikke. Jeg skal tusle rundt og se på "alt", shoppe litt, sitte på cafè - og som SDD sier, ha med meg en dugelig porsjon lesestoff. Har funnet ut at det er det mest fornuftige jeg kan gjøre. Hvis jeg ikke reiser, kommer jeg til å tilbringe alle de kommende sommerferier med å kjede meg fordi alle andre er opptatt, og jeg bare sitter der. Viser det seg å bli litt stusselig, så får jeg finne på noe annet til neste år. Hmm - spennende. Hvor skal du da? Hvor lenge? Har du bestilt "pakketur" eller funnet fly og hotell selv. Jeg må innrømme at det kanskje føles lettere å dra til en by alene enn til syden. Og det er mange byer jeg kunne tenkt meg å dra til. Hmm - må tenke litt på dette her. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Takk for mange gode tips - neste gang kanskje jeg bør være litt tidligere ute. Jeg vurderer frem og tilbake, men syns kanskje by-ferie høres litt lettere ut å dra på alene - selvom jeg ikke vet om det er det da. Uansett så vurderer jeg frem og tilbake - for egentlig så hadde jeg tenkt å bruke feriepengene på å kjøpe meg bærbar pc + litt ting og tang til heimen. Men nå frister det veldig med ferie også - og begge deler har jeg jo ikke råd til. Hmm... Jaja, jeg får tenke litt mer på det, sjekke litt priser og vurdere frem og tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.