Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre i ferien da...??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg skulle ønske det var jeg som kunne dra på ferie alene :)

Skrevet

Men den var jo full da - hvis ikke hadde det selvfølgleig vært ett alternativ. Men det var ingen andre turer innen for ferien min som var aktuelle heller.....men noe å tenke på til en senere anledning!

http://www.statravel.no

Her finner du mange gruppereiser, også i Europa, til en billig penge.

Frøken Pryd
Skrevet

Jeg skal reise på storbyferie alene i år. Hadde selvfølgelig helst reist sammen med noen, men sånn ble det nå ikke.

Jeg skal tusle rundt og se på "alt", shoppe litt, sitte på cafè - og som SDD sier, ha med meg en dugelig porsjon lesestoff.

Har funnet ut at det er det mest fornuftige jeg kan gjøre. Hvis jeg ikke reiser, kommer jeg til å tilbringe alle de kommende sommerferier med å kjede meg fordi alle andre er opptatt, og jeg bare sitter der.

Viser det seg å bli litt stusselig, så får jeg finne på noe annet til neste år.

Hmm - spennende. Hvor skal du da? Hvor lenge? Har du bestilt "pakketur" eller funnet fly og hotell selv.

Jeg må innrømme at det kanskje føles lettere å dra til en by alene enn til syden. Og det er mange byer jeg kunne tenkt meg å dra til. Hmm - må tenke litt på dette her.

Frøken Pryd
Skrevet

Takk for mange gode tips - neste gang kanskje jeg bør være litt tidligere ute.

Jeg vurderer frem og tilbake, men syns kanskje by-ferie høres litt lettere ut å dra på alene - selvom jeg ikke vet om det er det da.

Uansett så vurderer jeg frem og tilbake - for egentlig så hadde jeg tenkt å bruke feriepengene på å kjøpe meg bærbar pc + litt ting og tang til heimen. Men nå frister det veldig med ferie også - og begge deler har jeg jo ikke råd til. Hmm... Jaja, jeg får tenke litt mer på det, sjekke litt priser og vurdere frem og tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...