Gjest ikkeakkuratnå Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Andre som ikke har erfaring, får et spørsmål helt nederst. Håper på svar fra flest mulig!!! Hvilken type salg har du erfaring fra? Hvordan er du som person og hvordan funker det i jobben? Hvordan trives du med det? Hva er kjedelig? Hva er vanskelig? Hvordan ville det være gøyere for deg å jobbe med salg? Til alle, også ikke-selgere: Hva synes du kjennetegner en god selger? 0 Siter
Gjest hvorfor lurer du? Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Her var det ike mange svar.... Hvilken type salg har du erfaring fra? Butikksalg, detaljhandel Hvordan er du som person og hvordan funker det i jobben? Jeg er verken utpreget utadvendt eller serviceinnstilt, men jeg er i godt humør da. Hvordan trives du med det? Trives ikke med å prakke på folk ting de ikke trodde de trengte Hva er kjedelig? sette varer i hylla, vaske, møte sure og vrange kunder med et smil. Hva er vanskelig? å overtale kunder til å kjøpe Hvordan ville det være gøyere for deg å jobbe med salg? salg er ikke helt min greie... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.