Gjest villigo Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Dersom en kar prøver å finne ut om ei jente er singel? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Man undersøker ikke om noen er singel med mindre man er litt interessert vel? ) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ville vil ikke kalle det sjekking, men han er åpenbart litt interessert. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det avhenger vel litt av måten han prøver å finne det ut på Spør han sånn tilfeldig i en samtale, så behøver det vel ikke bety at han er interessert. Bruker han google og kamerater/venninner og står utenfor adressen henner og speider etter eventuell kjæreste innenfor vinduene, er han muligens ...litt for interessert 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Enig med sarah bernard. Jeg kan godt finne på å spørre bekjente om de har kjæreste, uten at det betyr at jeg prøver å sjekke dem. Men hvis han står utenfor vinduet ditt og speider etter mulige kjærester, så er stiller saken seg annerledes. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nei. Sjekking er noe han/hun foretar seg overfor den utkårede. Å finne ut om vedkommende er singel er vel mer kartlegging. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nei. Sjekking er noe han/hun foretar seg overfor den utkårede. Å finne ut om vedkommende er singel er vel mer kartlegging. hehe, godt poeng! (hvis det ikke er inndirekte sjekking da) 0 Siter
Gjest warafin Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det er overhodet ikke sjekking. Kun nysgjerrighet. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg kan godt finne på å spørre om folk har kjæreste. Det har ikke noe å gjøre med at jeg er på sjekker'n. Jeg er i et godt forhold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.