Gå til innhold

Er dette sjekking?

Anbefalte innlegg

Gjest villigo
Skrevet

Dersom en kar prøver å finne ut om ei jente er singel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man undersøker ikke om noen er singel med mindre man er litt interessert vel? :o)

Gjest gomle
Skrevet

Ville vil ikke kalle det sjekking, men han er åpenbart litt interessert.

sarah bernard
Skrevet

Det avhenger vel litt av måten han prøver å finne det ut på :)

Spør han sånn tilfeldig i en samtale, så behøver det vel ikke bety at han er interessert.

Bruker han google og kamerater/venninner og står utenfor adressen henner og speider etter eventuell kjæreste innenfor vinduene, er han muligens ...litt for interessert :)

Skrevet

Enig med sarah bernard. Jeg kan godt finne på å spørre bekjente om de har kjæreste, uten at det betyr at jeg prøver å sjekke dem.

Men hvis han står utenfor vinduet ditt og speider etter mulige kjærester, så er stiller saken seg annerledes.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei.

Sjekking er noe han/hun foretar seg overfor den utkårede. Å finne ut om vedkommende er singel er vel mer kartlegging.

sarah bernard
Skrevet

Nei.

Sjekking er noe han/hun foretar seg overfor den utkårede. Å finne ut om vedkommende er singel er vel mer kartlegging.

hehe, godt poeng!

(hvis det ikke er inndirekte sjekking da)

Gjest warafin
Skrevet

Det er overhodet ikke sjekking.

Kun nysgjerrighet.

Skrevet

Jeg kan godt finne på å spørre om folk har kjæreste. Det har ikke noe å gjøre med at jeg er på sjekker'n. Jeg er i et godt forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...